duminică, 3 septembrie 2017

O poveste care nu este ficţiune

A fost odată ca niciodată. Nu... nu aşa trebuie să înceapă o poveste. De demult, pe un tărâm îndepărtat... dar dacă nu e ficţiune? Dacă totul e realitate? Cam aşa începe povestea pe care urmează să v-o spun.

"Aş fi mers până în pânzele albe să culeg fericirea din copacii tinereţii pe care i-ai plantat cu grijă în sufletul meu, însă i-ai tăiat pe toţi ca pe nişte tufe veştejite. Ai zis că nu sunt bun şi mi-ai mai zis că odată cu mine ar trebui să iau toate visele de altădată şi să le pun în gunoiul pe care îl numesc "lumea mea", precum te-am numit pe tine. Este frumos... a fost frumos. Toate bucuriile pe care le-am împărţit de-a lungul timpului cu tine... nici nu îmi puteam închipui cât de multe lucruri ne-au adus aproape şi totuşi cât de uşor ne-au despărţit. Aş fi vrut ca uneori să fi avut posibilitatea de a rescrie unele lucruri. Să fi trecut altfel peste certuri şi problemele noastre. Tot ce am trăit împreună m-a făcut atât de fericit, că acum sunt mai trist ca niciodată că s-au terminat toate. Mi-am dorit să rămân cu tine până la adânci bătrâneţi. O fi imposibil?"

Este oare posibil să rescriem anumite lucruri în viaţă? Eu cred că da. Cu ajutorul vorbelor bune şi faptelor frumoase, totul poate fi schimbat. Deşi povestea anterioară este puţin prea siropoasă şi romantică pentru unii, este exemplul cel mai concret prin care am vrut să arăt ce diferenţă pot avea câteva cuvinte spuse altfel. Nu neapărat cea mai inspirată poveste pe care am scris-o vreodată, însă cred că se putea şi mai rău. Revenind însă la oile noastre, eu aş rescrie anii tinereţii mele. M-am comportat mult prea matur în anii ce-au trecut şi nu am simţit bucuriile vârstelor pe care le-am trăit. Aş rescrie faptele mele urâte şi tot veninul pe care l-am avut în mine atâta timp şi aş transforma toate astea în fericire şi fapte frumoase. Apropo, că tot veni vorba de rescris vieţi, dar în special poveşti, cei de la Dacris sărbătoresc 10 ani de existenţă a pixului Pilot Frixion, cu care poţi scrie şi rescrie orice. Tu ce zici, puteau lucrurile să se fi întâmplat altfel?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu