sâmbătă, 23 septembrie 2017

Gestul contează!

De-a lungul vieţii învăţăm că uneori trebuie să mai şi dăm, nu doar să primim. Este foarte important să conştientizăm că nu suntem buricul pământului şi că frumos ar fi să dăm şi atenţii persoanelor importante din vieţile noastre. Când ne-am gândit ultima oară la mama sau la tata? Dar la fraţi? Ce ziceţi de cel mai bun prieten? Nu ne-au fost oare aceste persoane alături la bine şi la rău? Este momentul să le arătăm cât de importante sunt pentru noi şi să le apreciem toate faptele de bine şi clipele în care ne-au adus zâmbetul pe buze, deşi poate au sacrificat mai mult decât suntem capabili să ştim, doar ca nouă să ne fie bine.

Un coşuleţ de cadouri, unul frumos aranjat, dar nu foarte bogat în cadouri, astfel încât să nu pară că este plin de lucruri luate la repezeală. O astfel de atenţie este foarte bună pentru cei care merită o "răsplată". Un coş de cadouri ar trebui să aibă simboluri ale relaţiei dintre noi şi persoana/persoanele în cauză. Pentru că amintirile sunt cele mai importante şi orice ar fi ele nu vor trece niciodată, un set de fotografii cu momentele petrecute împreună ar fi mai mult decât bine-venite. Eu spre exemplu aş orna un coş de cadouri cu câteva pagini dintr-o carte citită de persoanele cărora li se adresează atenţia, şi câteva lucruri care ştiu că au fost apreciate întotdeauna. Aş adăuga vreo două sau trei fotografii care să aducă aminte de momentele trăite împreună. Pe spatele fiecărei fotografii aş scrie câte un mesaj drăguţ care să le amintească de mine de fiecare dată când le-ar revedea. Pe de altă parte aş pune ceva de băut. În funcţie de caz, aş pune băuturi alcoolice sau poate chiar un suc. De ce nu? La urma urmei coşul ar trebui să simbolizeze şi atenţia oferită micilor aspecte care îi caracterizau pe cei dragi nouă. Şi fiindcă ştiu că natura are un impact asupra tuturor, aş adăuga pentru un efect cât mai frumos câteva conuri de brad sau crenguţe dintr-un copăcel.

Dacă încă nu am zis... aş face un coşuleţ de cadouri familiei mele. Cei care mi-au fost mereu alături şi m-au îndrumat în viaţă. Datorită lor am ajuns persoana care sunt astăzi şi am reuşit să înving orice teamă, orice neajuns, orice vis neîmplinit. Ei m-au ajutat să transform încă de mic dorinţele în realitate şi să arăt lumii că totul este posibil dacă am puterea să răzbesc în viaţă. Părinţii şi fraţii mei sunt totul. Familia este sacră! Lor le datorez totul.

De ce aş alege să le pun câteva pagini dintr-o carte citită în coşul de cadouri? Deoarece paginile rupte ar reprezenta poveştile vieţilor noastre. Numărul de cuvinte de pe fiecare pagină ar fi lunile petrecute împreună, în timp ce faptul că paginile sunt rupte reprezintă ideea că nimic nu poate să ne întoarcă în timp ca lucrurile să se fi întâmplat altfel. Destinele ne sunt rupte dintr-un trecut pe care l-am trăit cu gândul la viitor. Pe acelaşi traseu merg şi cu fotografiile. Ele arată momentele frumoase petrecute împreună, iar faptul că au fost surprinse în imagini reprezintă nemurirea acelor clipe. Şi da, aş pune până şi bere în coş, deoarece nu pot uita mesele simple, dar minunate, în familie, pe care le luam în fiecare weekend. Acolo eram doar noi. Acolo ne simţeam protejaţi şi binecuvântaţi. Acolo familia noastră devenea o singură fiinţă. Un întreg. Iar conurile de brad... de ce le-aş pune? Pentru că ele ar simboliza pentru noi faptul că am crescut şi am fost educaţi să apreciem gesturile mici. Lucrurile mărunte au făcut întotdeauna diferenţa, iar dacă am vrut vreodată să aducem zâmbetul pe faţa cuiva dintre noi, până şi un con de brad cu o fundiţă a funcţionat.

Dragă familie,
Te iubesc!

Acesta este coşul de cadouri pe care l-am făcut pentru familia mea. Câte ceva pentru fiecare. Sper să vă placă!

Dacă şi tu ai vrea să faci un cadou special familiei tale sau unei persoane dragi, dar nu eşti foarte inspirat, află că există un magazin special pentru această nevoie. Acest magazin este GiftSolution.ro, el oferind cele mai frumoase coşuri de cadouri. Şi nu uitaţi că în perioada sărbătorilor de iarnă sunt achiziţionate cele mai frumoase coşuri de cadouri, iar acestea pot fi văzute în categoria special dedicată coşurilor cadou de Crăciun (pentru mai multe detalii accesează: https://www.giftsolution.ro/cosuri-craciun/). Şi nu trebuie să vă aruncaţi la bani, deoarece sunt coşuri pentru toate buzunarele. În cele din urmă gestul contează!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu