luni, 11 septembrie 2017

Cea mai buna pizza din oras

Zilele acestea am facut o vizita fratelui meu in Bucuresti. Am colindat orasul in lung si in lat, iar la sfarsitul fiecarei zile, am stat la un pahar de vorba cum fac oricare doi frati. Desi as fi putut jura ca asta e tot ce imi trebuie, fratele meu si un pahar, nu este chiar asa! Dragostea fraterna si discutiile…trec prin stomac. Era prea tarziu pentru o iesire in oras, asa ca am decis sa sunam o firma buna de pizza. Nu stiam initial unde se fac comenzi mancare in Bucuresti, dar am fost lamurit repede ca pizza non-stop in Bucuresti gasim la pizzicato.ro. Nu mai auzisem pana acum de acestia, insa era si normal din moment ce nu locuiesc acolo. Initial am fost reticent, cum sunt de obicei in cazul lucrurilor noi, insa intr-un final, marturisesc ca a fost o experienta placuta.


In primul rand trebuie sa stiti ca daca vreti sa comandati pizza Bucuresti, trebuie sa accesati pizzicato.ro si de acolo veti afla toate detaliile. Totul este extrem de simplu si oferit chiar de catre ei. Un prim avantaj al acestora este ca e un serviciu de pizza non-stop Bucuresti, lucru nemaiintalnit de mine pana acum. Marturisesc ca am ramas placut impresionat. Un al doilea argument pentru care ar trebui sa mancati pizza Bucuresti de la pizzicato.ro este ca au reduceri si oferte spectaculoase. Astfel, daca dati comenzi mancare si printre cele enumerate aveti si 10 pizza de 30 de centimetri, platiti cate 15 lei pentru fiecare. O alta oferta avantajoasa se numeste “Happy Hour” pentru care veti plati doar 25 de lei intre orele 14 si 19. Pachetul cuprinde o pizza, un sos, o cola si o portie de clatite. Un meniu complet!

Cred ca deja v-am facut pofta, asa ca nu mai stati pe ganduri! Accesati cat mai rapid pizzicato.ro si delectati-va cu cea mai buna mancare din Bucuresti. Pizza non-stop Bucuresti nu vezi peste tot si cu siguranta trebuie incercata! Recomand cu multa caldura, persoana care a incercat deja fiind, pizzicato.ro pentru o seara de neuitat alaturi de cei dragi! Totusi, nu uitati sa mancati cu masura!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu