joi, 20 aprilie 2017

Telefonul care concurează cu Apple şi Samsung


Când o să reuşesc oare să fac rost de un nou telefon? Asta este dilema care mă macină cel mai mult încă de la începutul anului, deoarece în ultima perioadă telefonul meu a început să nu mai funcţioneze corect şi este deranjant pentru mine gândul că voi rămâne cu un telefon în buzunar al cărui microfon nu mai funcţionează, se restartează la fiecare impact (oricât de mic ar fi acela), iar procentajul bateriei fluctuează după bunul ei plac, neafişând astfel cu câtă baterie mai rămân până voi fi nevoit să pun din nou la încărcat telefonul. Este o corvoadă atât pentru mine cât şi pentru cei cu care intru în contact prin intermediul lui. Totuşi există o speranţă. Ştiţi şi voi că speranţa moare ultima, nu? Iată că există o emisiune pe internet numită TestArea, găzduită de Călugăru Marius Ovidiu, un blogger de excepţie care anul acesta a împlinit 10 ani! Nu, nu are 10 ani, ci Blogatu împlineşte 10 ani de când există. Zece ani de articole interesante, zece ani de campanii marca BlogAwards, zece ani în care am fost întâmpinaţi cu videoclipuri şi live-uri. O adevărată plăcere pentru cei ca mine, pentru că zi de zi trebuie să îmi iau "doza" de informaţii din mediul virtual, iar decât să citesc porcării sau să mă uit la aberaţii pe Youtube, mai degrabă dau play la un video à la Blogatu sau citesc ceva de pe blogul lui.


Am descoperit acest personaj în urmă cu câţiva ani, pe vremea când încă eram elev. Am dedicat destul de mult timp emisiunilor pe care le făcuse/le făcea, pentru că îmi plăcea foarte mult să ascult şi părerile altora despre blogging. Fiind începător în ale scrisului şi necunoscând foarte mulţi bloggeri, Marius este unul din cei care m-au îndrumat în "cariera" mea de blogger. Am avut foarte multe de învăţat în urma celor citite pe Blogatu.ro, iar una dintre ramurile mele favorite pe care Marius le-a abordat de-a lungul timpului a fost tehnologia. Sunt înnebunit după recenziile pe care le face pe canalul său TestArea şi pe blog. Ascult încântat lucrurile pe care le spune despre diferite gadget-uri şi învăţ mereu câteva lucruri noi despre tehnologie. Recenziile mele favorite sunt cele pentru Allview, fiindcă ele prezintă nişte gadget-uri cu caracteristici impresionante. Nu sunt un "pupător", dar trebuie să recunosc, cei de la Allview au nişte telefoane foarte bune şi pot concura oricând cu celelalte nume mari din industrie, făcându-ne ţara mândră de calitatea produselor scoase pe piaţă. 


Referitor la cele amintite la începutul acestui articol, da, am un telefon cu probleme de funcţionare foarte mari. Din fericire pentru mine, a fost câştigat în cadrul unei campanii BlogAwards anul trecut. Din nefericire, am fost foarte ataşat de el, iar acum îmi pare rău că trebuie să îi caut un înlocuitor. Cu toate acestea, aducând în prim plan emisiunea pe care Marius o găzduieşte, sunt convins că îmi voi putea găsi un nou telefon mobil excepţional prin intermediul sfaturilor şi părerilor pe care acesta le oferă vizitatorilor. Pe TestArea am aflat o mulţime de informaţii utile despre cele mai noi telefoane ale momentului şi sunt de părere că recenziile făcute sunt foarte bine structurate. Există totuşi mici detalii care ar putea îmbunătăţi emisiunea şi ar face totul mult mai ok. Deşi nu stă în puterea mea să sfătuiesc deja un blogger de excepţie, cred totuşi că emisiunea ar putea să capete un aer mult mai profesionist dacă ar exista o sursă de lumină mai bună şi un dispozitiv mai bun de înregistrare audio. Aceste două aspecte le-am sesizat pe parcursul mai multor videoclipuri, fiindcă nu sunt bine puse la punct. Chiar dacă nu afectează conţinutul, consider că ar fi un plus pentru emisiune. În rest, pot spune că sunt mulţumit de modul în care sunt realizate recenziile de pe TestArea şi nu pot decât să urez mult succes şi la mai multe videoclipuri!


Acum că v-am spus şi câteva despre emisiune, vreau să aflaţi care ar fi telefonul Allview pe care aş vrea să îl capăt în decursul acestui an. Sunt destul de pretenţios şi nu mă mulţumesc chiar cu orice model, aşadar vă voi prezenta cu lux de amănunte un telefon care mi-a atras atenţia în mod deosebit. Trecând peste toate formulele oficiale şi alte păreri personale inutile, sunt convins de faptul că telefonul Allview X4 Soul ar trebui să fie viitorul meu telefon. Am analizat cu mare atenţie caracteristicile acestui model şi am regăsit majoritatea aspectelor care mă interesează la un telefon mobil. Nu este un telefon oarecare, motiv pentru care îmi permit să îl numesc un telefon cu adevărat inteligent. Deşi majoritatea telefoanelor mobile din zilele noastre sunt "inteligente", foarte puţine se încadrează în această categorie. Pe de altă parte, Allview are grijă ca utilizatorii telefoanelor produse de brand să fie satisfăcuţi şi ţin cont cu sfinţenie de feedback-ul primit. Este foarte important pentru un brand precum Allview să optimizeze totul în funcţie de experienţele avute de fiecare utilizator, astfel încât, în final, totul să fie pe bunul plac al clientului. Astfel toată lumea este fericită, iar Allview îşi lasă cu un impact major amprenta în industria telefoniei.


De ce tocmai Allview X4 Soul? Am văzut un articol de pe Blogatu.ro cu poze realizate cu ajutorul acestui telefon şi am zis că merită o şansă. Primul lucru care mi-a câştigat încrederea şi m-a făcut să ador acest telefon a fost însuşi design-ul lui. Având un aspect frumos, elegant şi unic, X4 Soul este unul dintre cele mai inovatoare telefoane ale anului. Pe partea din spate a telefonului iese în evidenţă existenţa celor două camere foto-video, prima cameră însumând 13MP cu o apertură (f) de 2.0, în timp ce camera secundară are 5MP şi autofocus. Cele două camere obţin fotografii senzaţionale, fiind potrivite pentru orice scenariu. Efectul Bokeh oferă oricărui utilizator şansa de a învăţa tainele fotografiei şi o oportunitate de a captura fotografii unice. Nici camera frontală nu este de lepădat, aceasta fiind de asemenea de 13MP, cu un bliţ pentru selfie. Camera frontală este potrivită pentru obţinerea unor selfie-uri reuşite. Imaginile redau culori vii, iar unghiul este suficient de larg pentru a cuprinde mai multe persoane. În ceea ce priveşte învelişul telefonului, carcasa este concepută din metal, iar display-ul dispune de o sticlă de tip Corning Gorilla Glass, asigurând o protecţie sporită. Referitor tot la display, acesta are o diagonală de 5,5" cu o rezoluţie de 1080x1920px şi este uşor de utilizat şi manevrat chiar şi cu o singură mână.
George Buhnici: Cel mai frumos device de la Allview pe care l-am încercat vreodată!
Procesorul este o altă vedetă a telefonului, dat fiind faptul că acceptă încărcarea rapidă. Astfel, conectând telefonul la un adaptor cu încărcare rapidă, veţi fi mereu cu un pas înaintea celor cu telefoane care nu suportă o astfel de alimentare. Din punctul meu de vedere încărcarea rapidă nu este neapărat o chestie revoluţionară, însă este bună pentru cei care se află mereu în grabă. Într-o altă ordine de idei, procesorul este un MediaTek Helio P10 tactat la 2GHz, având opt nuclee. Aşadar un Octa Core mai mult decât rezonabil pentru preţul telefonului. În ceea ce priveşte memoria RAM, aceasta însumează nu mai puţin de 4GB. Aplicaţiile rulează lin şi rapid, iar videoclipurile decurg extraordinar. Nu există dubii în ceea ce priveşte faptul că Allview X4 Soul depăşeşte standardele multor companii rivale din industrie. Memoria flash nu este neapărat impresionantă, având doar 64GB, însă majoritatea telefoanelor lansate în ultimul timp au 64GB, aşadar nu reprezintă un impediment, ţinând cont de faptul că suportă carduri microSD de până la 128GB, în regim single SIM.


Acumulatorul are 3000mAh, făcând astfel posibilă utilizarea telefonului pe o perioadă îndelungată fără probleme. Rularea mai multor aplicaţii în fundal nu va afecta foarte mult autonomia telefonului, de aceea consider că acumulatorul este suficient de puternic. Trecând de la baterie la alte aspecte ale telefonului, X4 Soul se remarcă şi prin faptul că are senzor de amprentare frontal. După cum spuneam anterior în articol, cei de la Allview inovează fiecare model pe care îl scot pe piaţă. Sistemul de operare al telefonului este Android 6.0 Marshmallow. Costând doar 1,699 lei, consider că Allview X4 Soul întruneşte toate calităţile necesare pentru a se numi un telefon inteligent şi oferă utilizatorului experienţe impresionante cu ajutorul componentelor de înaltă calitate. Spre surprinderea mea, preţul nu este atât de piperat, astfel încât oricine şi-l poate permite, cu economiile de rigoare.


Ce pot să mai spun referitor la Allview X4 Soul este faptul că un telefon precum acesta are un potenţial uriaş şi întrece cu uşurinţă până şi telefoanele scoase de Apple şi Samsung. Pot să recunosc cu mâna pe inimă că sunt mândru de gadget-urile pe care le concep cei de la Allview, fiind un brand românesc. În România se poate! De asemenea, am onoarea să îl felicit pe Marius, sau Blogatu, după cum îl mai ştie lumea, pentru cei zece ani de activitate în mediul virtual. Marius, continuă să scrii şi să faci recenzii, deoarece te aşteaptă lucruri măreţe. Desigur, sper că nu te vei lua doar cu blogul şi recenziile şi vei uita de campaniile de pe BlogAwards... caz în care ar ieşi foarte urât! 

La mulţi ani, Marius, la mulţi ani Blogatu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu