luni, 24 octombrie 2016

Suntem la următorul nivel?

Deseori am avut neplăcerea să intru într-un magazin sau bloc al cărui lift să nu funcţioneze în parametri normali. Nu mi se pare normal ca în anul 2016, în România, o ţară modernă şi frumoasă, blocurile să aibă încă lifturi vechi de cel puţin 10 ani, fără o revizie tehnică făcută în prealabil. Am mers cu un lift de curând care mi-a provocat o spaimă de zile mari în condiţiile în care s-a blocat la etajul patru preţ de câteva minute. Când te afli într-o astfel de situaţie şi mai este şi întuneric în ascensor, cu siguranţă devii cel mai claustrofob om din lume. În astfel de situaţii trebuie să apăsăm pe "butonul de panică" din creierul nostru şi să apelăm la urgente lift, deoarece astfel de evenimente neplăcute nu trebuie repetate sau retrăite de nimeni. 


De cele mai multe oamenii pot fi uşor de speriat în astfel de situaţii, de aceea este important ca autorităţile să fie sesizate. Bine, dar atunci când autorităţile nu îşi fac treaba, ce este de făcut? Eu pentru astfel de situaţii recomand MPIFMA, deoarece această firmă este cunoscută la nivel naţional pentru serviciile pe care le prestează. Oferă reparaţii, întreţineri şi modernizări pentru clădirile cu ascensoare şi scări rulante. Consider că este foarte important ca afacerile care dispun de asemenea facilităţi sau blocurile vehi să fie inspectate şi modernizate, dacă este cazul, deoarece siguranţa indivizilor care utilizează zi de zi aceste scurtături este foarte importantă şi trebuie tratată ca atare.


Cercetând pe internet după câteva recenzii pentru o firmă care să activeze în domeniul acesta, am dat peste MPIFMA, probabil şi cea mai bună. Mi-a luat foarte puţin să realizez că majoritatea clienţilor sunt mulţumiţi de calitatea serviciilor prestate şi că orice urgenta sau defectiune este tratată cu maximum de responsabilitate din partea echipei MPIFMA. Cum cred că în România trebuie făcut un upgrade major la toate clădirile cu ascensoare, cea mai bună decizie este ca proprietarii şi administratorii acelor clădiri să apeleze la firme profesioniste, certificate pentru astfel de lucrări. Dacă voi aţi avea nevoie de ajutor specializat pentru a vă moderniza ascensorul din clădirea pe care o deţineţi, aţi apela la MPIFMA?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu