miercuri, 12 octombrie 2016

Sfaturi de la un doctor în frumuseţe

În urmă cu cel mult şapte ani am dezvoltat o afecţiune a pielii mâinilor care mă deranjează an de an. De fiecare dată când este frig afară, şi nu trebuie să fie frig de "crapă pietrele", mâinile mele se usucă şi devin foarte crăpăcioase. Pielea de pe partea superioară a mâinilor mă doare din cauza rănilor pe care le pot avea şi de asemenea îmi curge sânge din răni. Lunile noiembrie, decembrie, ianuarie şi februarie sunt un adevărat chin pentru mine, deoarece sunt nişte dureri constante pe care le suport cu greu. Din acest motiv m-am gândit că ar trebui să urmez un tratament sau să îmi îngrijesc mâinile cu un produs revoluţionar care ar putea să combată această afecţiune a mâinilor mele.

În acest articol vă voi vorbi despre un produs de la Farmec, unul din cele mai cunoscute şi mai bune magazine de cosmetice şi produse de îngrijire din România. Am mai comandat nişte produse din acest magazin şi sunt încântat de calitatea produselor pe care Farmec le comercializează. De această dată eu sunt un doctor în frumuseţe şi vă voi face o propunere de nerefuzat. Mi-a plăcut întotdeauna să mă gândesc la bunăstarea celorlalţi, iar pentru că eu nu doresc nimănui să treacă prin ceea ce trec eu an de an, mi-am propus să vă prezint spectaculoasa cremă de corp pentru piele uscată, gama Gerovital H3 Derma+. Secretul frumuseţii şi al sănătăţii mâinilor dumneavoastră stă în acest produs extraordinar. 
Consider că un asemenea produs poate avea efecte inimaginabil de bune asupra mâinilor, deoarece oferă un scut invizibil de protecţie pielii şi totodată ajută la hidratarea rapidă a ţesutului. Este foarte important să oferim o atenţie sporită mâinilor, probabil unele dintre cele mai importante "componente" ale organismului, deoarece ne facem singuri un favor îngrijindu-ne cu crema de corp pentru piele uscată. Cum eu sunt doctor în frumuseţe şi am depus un jurământ, cred că e vremea să vi-l prezint şi dumneavoastră.

"Cu puterea care mi-a fost investită de către înaintaşii mei şi toate resursele de care dispun, eu, doctorul în frumuseţe, jur să ofer doar cele mai bune produse de la Farmec tuturor căutătorilor de frumuseţe şi sănătate în cosmetice şi voi face tot ce îmi stă în putere să recomand doar cele mai eficiente şi mai utile creme de hidratare a pielii. Aşa să îmi ajute Dumnezeu!"
În urma cercetărilor făcute de pricepuţii oameni de ştiinţă de la "Institutul de Cercetare şi Aprovizionare cu Produse Româneşti de Calitate", am descoperit faptul că această cremă pentru corp este una dintre cele mai bune produse pentru hidratare şi oferă o rezolvare rapidă a problemelor de la nivelul pielii. Crema de corp pentru piele uscată poate fi de asemenea utilizată în combinaţie cu crema activ hidratantă 24h. Alternând aceste două creme veţi obţine rezultate fabuloase în cel mai scurt timp cu putinţă (pentru mai multe produse excelente accesaţi: https://www.farmec.ro/produse/criterii-512-gerovital-h3-derma/1.html).

Cum ţin foarte mult la audienţa blogului meu şi sunt un doctor în frumuseţe foarte vestit, recomand cu încredere gama Gerovital H3 Derma şi magazinul Farmec.ro. Doar pe Farmec.ro veţi găsi cele mai bune preţuri la produsele de îngrijire a pielii şi o calitate ridicată a cosmeticelor. Ascultaţi-vă doctorul că ştie ce vă spune!

Acest articol a fost scris în cadrul competiţiei Superblog 2016.

Un comentariu:

  1. Felicitari pentru articol, Alexandru! Mi-ar fi placut sa respecti tema probei, caci desi ai mentionat ca esti doctor, eu nu am inteles acest lucru, fiindca nu ai lansat absolut nimic si nu ai vorbit despre produse, ci doar le-ai recomandat. De asemenea, ar fi fost fain daca ai fi fost mai creativ.

    Mult succes la urmatoarele probe!

    RăspundețiȘtergere