duminică, 23 octombrie 2016

O poveste de iubire în paşi de dans

De mult mă tot ţin să vă scriu un articol în care să vă povestesc motivele pentru care îmi iubesc prietena. Eu am fost învăţat de mic să preţuiesc femeia şi să nu o rănesc, nici măcar cu flori! Ştiu însă că nu toţi gândesc la fel ca mine, din păcate. Mi-ar plăcea tare mult ca până la sfârşitul zilei să înţeleagă şi "masculii alfa" că femeile trebuie respectate şi că sunt mai mult decât o bucată de carne. Sunt de părere că ambele sexe sunt egale şi că nu trebuie să existe polemici bazate pe clişee, precum faptul că bărbaţii sunt mai puternici ca femeile sau că femeile trebuie să fie casnice. Egalitatea dintre femei şi bărbaţi trebuie recunoscută la nivelul întregii planete.

Cu această ocazie dedic articolul iubitei mele şi tuturor femeilor din lume, deoarece femeile sunt foarte importante pentru bunul demers al acestei lumi, cu atât mai mult este importantă iubita mea, pentru mine. Ea este o persoană modestă şi nu îi place să cheltuiesc banii cumpărându-i cadouri, însă ştiu că în adâncul ei, la fel ca în orice altă femeie puternică, frumoasă şi independentă, există o nevoie specială numită "atenţie". Fie că îi fac surprize mici sau îi arăt cât de mult o iubesc prin gesturi simbolice, ea apreciază fiecare lucru pe care îl fac pentru ea şi mă iubeşte mai mult, cu fiecare clipă pe care o petrecem împreună. Ea este cea mai iubită şi mai importantă persoană din viaţa mea şi ştiu că aş face orice pentru a-i dovedi asta.

Timpul însă a trecut şi nu mai suntem la început ca să îi cumpăr doar flori sau să îi fac surprize adolescentine. Este vremea pentru un upgrade binemeritat şi m-am gândit să îi fac drept cadou o rochie frumoasă. Deşi mai sunt două luni până la Crăciun şi Revelion, am realizat că timpul trece foarte repede şi că nu este loc de erori în pregătirea ultimelor detalii, pentru cele mai minunate două seri ale anului. Ne-am făcut planuri ca anul acesta să petrecem împreună cele două nopţi, la un local sau la o petrecere, cu prietenii. Dacă de Crăciun ne vom îmbrăca mai casual, cu siguranţă la trecerea dintre ani vom fi eleganţi şi pregătiţi cum se cuvine.


Deşi nu suntem nişte oameni din înalta societate ca să ne îmbrăcăm ca nişte aristocraţi, simţim nevoia ca măcar acum, în ultima noapte din an, să petrecem cu stil şi să arătăm eleganţi. În ciuda faptului că afară va fi frig, noi vom fi foarte calzi. Dansul şi fericirea ne vor antrena toată noaptea, în timp ce povestea noastră va fi scrisă în paşi de dans. Aşadar, pentru a-i face cadou o rochie de seară am intrat pe Fashion-24.ro, unul dintre cele mai bune magazine online pe care aţi putea găsi rochii pentru orice ocazie. Sunt un perfecţionist convins şi trebuie întotdeauna să caut cele mai bune lucruri, indiferent de ceea ce caut. Motivul pentru care am ales Fashion-24.ro pentru această ocazie specială este acela că iubita mea merită doar ce este mai bun, iar eu am găsit o mulţime de modele pe acest magazin despre care sunt sută la sută sigur că i-ar plăcea nespus de mult. Mereu am vrut ca iubita mea să iasă în evidenţă, să fie unică prin modul în care arată, se comportă şi se simte. Dacă prin această surpriză voi reuşi să o fac cea mai fericită persoană din lume, atunci vreau să fac tot posibilul să strâng banii necesari pentru a-i cumpăra rochia perfectă.

De foarte multe ori i-am povestit cum aş vrea să petrecem o seară împreună, departe de toate problemele cotidiene şi familiile noastre, să fim doar noi, într-un restaurant select unde are loc un bal, iar noi să ne aflăm în mijlocul ringului de dans şi să fim în centrul atenţiei prin frumuseţea relaţiei noastre. Iubirea care ne leagă are un trecut frumos care promite multe momente de fericire, în viitor. Vreau ca noaptea dintre ani să o petrecem dansând, servind şampanie şi ieşind în evidenţă în aşa măsură încât să ne admire toată lumea. Pentru ca toate aceste lucruri să fie posibile, am găsit reţeta perfectă. Pentru mine este foarte uşor, deoarece o vestimentaţie sobră poate rezolva eficient problema aspectului, în timp ce pentru iubita mea este puţin mai complicat, însă nu imposibil. Am ales o serie de rochii de seara cu care aş vedea-o îmbrăcată de Revelion şi cred că i-ar veni minunat.



Povestea noastră continuă în paşi de dans în seara de Revelion, însă voi cum o să o petreceţi? Dacă aveţi şi dumneavoastră o iubită sau sunteţi femeie şi căutaţi rochii de ocazie, vă recomand cu încredere să accesaţi Fashion-24.ro, cel mai bun magazin cu rochii din mediul virtual românesc. Preţurile sunt accesibile şi oferă tuturor posibilitatea de a cumpăra cele mai frumoase modele de rochii. Există foarte multe modele produse atât în România, cât şi în Germania, dintre care să alegeţi. Fiecare rochie este unică şi nu mai poate fi găsită în nicio altă parte, iar materialele utilizate în confecţionarea lor sunt de calitate premium. Aşadar pot să vă spun că raportul calitate-preţ este foarte bun, totul fiind în avantajul clientului. Dacă şi vouă v-a atras atenţia un model, pentru cine aţi vrea acea rochie şi cu ce ocazie?

2 comentarii:

  1. Sunt sigura ca iubita ta este extrem de mândră cu tine. Sper ca vei ele modelul perfect pentru ea și îți țin pumnii! Cat despre mine
    ... M-ai convins prin cele spuse sa arunc o privire site-ului și vreau sa îți spun că așa preturi mici la asa rochii nu am văzut niciodată. Mulțumesc, Alexandru!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt foarte frumoase alegerile tale, cu siguranta iubita ta va fi incantata!

    RăspundețiȘtergere