luni, 24 octombrie 2016

"De când nu te-ai mai spălat pe picioare, patroane?"

De când nu te-ai mai spălat pe picioare, patroane? Asta spun zi de zi săracii mei adidaşi. Cu toate că îmi întreţin încălţămintea şi fac tot posibilul ca şosetele pe care le port să fie curate şi frumos mirositoare, de cele mai multe ori petrec prea mult timp în picioare sau prin oraş, iar picioarele îmi transpiră. Evident că rezultatul nu poate să fie unul bun, deoarece cei din urmă care suferă sunt tot adidaşii. Cu părere de rău recunosc faptul că nu aş vrea să fiu în "pielea" lor (v-aţi prins de poantă?). Oricum, ideea este că eu, cum sunt un tip mai casual, dar totodată nonconformist, îmi place să combin articolele sport cu hainele de zi cu zi. Spre exemplu, de cele mai multe ori mă puteţi găsi pe stradă umblând în blugi, tricou şi adidaşi de jogging.


O soartă crudă pentru adidaşii mei, aş putea spune. Deşi nu este vina lor că au ajuns tocmai la picioarele celui mai puturos om din lume, aş vrea să fac ceva în acest sens. Niciun adidas sau gheată sport nu mai trebuie să sufere din pricina picioarelor transpirate sau. De foarte multe ori mi-am imaginat cum ar fi dacă adidaşii pentru bărbaţi ar putea vorbi şi sincer să fiu cred că nu ar avea prea multe cuvinte de laudă la adresa noastră: "şefu, dar ne mai spălăm şi noi?", "patroane, vezi că ai uitat din nou să-ţi speli cavalerii", "împărate, ai uitat să-ţi duci caii la grajduri?". În orice caz, pentru că sunt un domn şi nu vreau ca astfel de lucruri să se mai întâmple, din milă pentru adidaşi şi pentru cei din jurul meu, am decis că trebuie să fac un mic upgrade. Împăratul şi-a văzut cavalerii prea osteniţi de la drum, iar armurile li s-au ponosit de la atâtea drumuri bătute în lung şi în lat.


Ce pot să vă spun este că am văzut o mulţime de pantofi sport Reebok care s-ar potrivi minunat pentru picioarele mele deja prea alergate şi obosite. În urma unei investigări amănunţite, împreună cu domnişoarele picioare şi majordomii adidaşi, am ajuns la concluzia că este foarte bine să intrăm pe Answear.ro şi să cumpărăm noi "prieteni". Vă recomand şi dumneavoastră să intraţi pe acest magazin online românesc şi să vedeţi dacă vi se potrivesc ofertele lor. Eu spre exemplu am mai fost interesat să aflu dacă au tenişi pentru bărbaţi sau tenişi pentru damă, pentru că vreau să îi fac un cadou iubitei mele. Şi pentru că sunt foarte bun cu cititorii mei şi nu vreau să păstrez doar pentru mine lucrurile bune pe care le găsesc, vă recomand o pereche de adidaşi, precum cei de la Reebok, pe care îi puteţi vedea în următoarea imagine.


Acest articol a fost scris în cadrul competiţiei Superblog 2016.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu