marți, 25 octombrie 2016

Cosuri cu flori pentru femeile noastre

Cred ca deja v-ati plictisit sa cititi cat de mult imi iubesc prietena, asa ca astazi va voi spune cum sa alegeti un cos cu flori perfect. Sora mea lucreaza intr-o florarie, deci imi este mai usor sa aleg ceva frumos pentru femeile din viata mea. Insa, nu de putine ori am cumparat ceva, iar inainte sa il ofer mi-am dat seama ca am platit un pret prea mare pentru dezastrul din mana mea. Cum sora mea cu vinde si cosuri cu flori, trebuie sa apelez la altcineva. Ar fi si culmea sa-i cumpar flori de la ea. Si cum situatiile disperate cer masuri disperate, apelez la internet ori de cate ori am nevoie de cos cu flori. Online e totul mult mai simplu, trebuie sa recunosc. E o placere sa ofer flori, dar un chin sa le aleg, caut etc. De curand am descoperit Floria, site-ul pe care am gasit un cos de flori perfect. 

Nu numai ca sunt la un pret accesibil tuturor buzunarelor, dar sunt ONLINE. Adica stati in pat, la caldura, si cumparati cosuri cu flori persoanelor apropiate. Puteti sa il comandati la dumneavoastra acasa, sau chiar acasa la persoana in cauza. Cine nu stie momentele alea din filme in care apare curierul la usa: "Buna ziua! Ati primit aceste flori.". Sau acest cos cu flori in cazul nostru. Buchetul e deja demodat, deci un cos de flori ajunge la inima mai repede, e mai special. Va spuneam de preturile celor de la Floria cand vine vorba de cosuri cu flori. Am pus ochii pe 3 cosuri; 3 femei in viata mea, 3 cosuri. Adunate costa aproximativ 630 de lei. Stiu, o suma destul de mare in aparenta, dar cum nu voi comanda totul odata, 200 de lei mi se pare o suma extrem de accesibila. Aici aveti cosuletele alese de mine:
 
Era sa uit, la fiecare cos primiti o felicitare cadou. Stiu ca si tu ai persoane dragi carora vrei sa le multumesti ca exista printr-un buchet sau cos de flori, deci iti recomand cu mult drag echipa Floria. Transportul se face rapid si tot ce va ramane de facut este sa imbratisati strans doamnele pe care le iubiti. Eu le voi imbratisa pe ale mele si astept sa imi spuneti parerea voastra despre ei si daca achizitionati ceva sa imi trimiteti poza pe pagina de facebook a blog-ului. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu