luni, 4 ianuarie 2016

Quickmobile a actualizat preturile reduse dupa scaderea TVA la 20%

In luna Decembrie, am reusit sa bifez multe de pe lista de dorinte. Sunt chiar surprins de cat de multe lucruri mi-am achizitionat si cate alte task-uri am finalizat intr-o singura luna de zile. Desigur ca toate acestea nu ar fi fost posibile fara munca si perseverenta. Si asa cum probabil va imaginati, wishlist-ul meu a cuprins multe produse IT, pe care mi le-am achizitionat in speranta ca ma vor ajuta pe viitor sa tin mai usor legatura cu voi, cititorii, dar si cu accesul la blog. Daca pana acum am lucrat doar de pe laptop, astazi, imi este cu mult mai usor sa tin pasul cu noutatile si postarile pe blog, de pe noul telefon, care imi faciliteaza cu mult munca. Si daca va intrebati de unde mi le-am cumparat, si cum de am reusit sa mi le iau chiar asa pe tpate deodata, ei bine, atunci trebuie sa va spun ca am facut un mic research chiar inainte de a pune totul in cos. Am profitat de reducerile substantiale din perioada sarbatorilor de iarna, pentru ca mi-am dorit sa fac economii, mai ales datorita faptului ca nu sunt angajat, asadar, nu am un salariu. Si dupa doar doua zile de cautari, mi-am facut un top al celor mai de incredere si rapide website-uri si magazine online cu gadget-uri de la noi din tara, si m-am oprit la QuickMobile.ro care ofera o varietate de produse si preturi accesibile oricui. De exemplu, chiar astazi am avut norocul sa descopar ca pe site, s-a realizat o actualizare a TVA-ului, astfel ca pretul celor mai multe produse au scazut, ceea ce inseamna ca a venit momentul sa fac o noua achizitie!


De cand mi-am luat carnetul de sofer, mi-a tot stat gandul la diferite dotari, iar pentru mine, un suport auto cu incarcare 2in1 CellularLine pentru noul meu iPhone 6! 
O dotare necesara tuturor celor care isi doresc sa fie in permanenta in contact cu informatiile, si care isi desfasoara activitatile online. Cu un astfel de produs, esti asigurat in orice moment ca nu vei avea probleme cu nivelul bateriei gadget-ului tau. In incheiere, vreau sa subliniez faptul ca site-ul QuickMobile este unul din primele magazine online de specialitate care au actualizat preturile dupa reducerea cu 4 procente a TVA-ului produselor comercializate, chiar imediat ce aceasta lege a fost aplicata. Magazine precum Cel.ro si sau Evomag nu dispun inca de o actualizare de pret, insa mai mult ca sigur cat de curand, marea majoritate a magazinelor online vor dispune de noi preturi mai accesibile. Consider acest lucru foarte important si de mare ajutor pentru cumparatorii online, si ca astfel, suntem asigurati de transparenta si seriozitate din partea echipei Quick Mobile care ne ofera posibilitatea de a ne achizitiona cele mai noi modele de telefoane mobile, tablete si accesorii la preturi avantajoase.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu