marți, 26 ianuarie 2016

Cum să îţi menţii sănătatea pe timp de iarnă

Nu am mai mers la sala de fitness de foarte mult timp. Deşi în urmă cu un an îmi propuneam să schimb această stare de lene a mea şi să îmi fac un nou stil de viaţă, mult mai sănătos, prin mişcare şi toate cele, din păcate a trebuit să abandonez sala. Nu are rost să dau motive pentru că ar fi de prisos să găsesc scuze la inactivitatea mea sportivă. Cu toate acestea, rezultatele antrenamentelor sunt vizibile şi astăzi, după luni întregi în care nu am mai fost să trag de fiare, stau pe banca de abdomene sau să folosesc un stepper. Nu mi-ar displăcea totuşi să fac din nou sport, de aceea am decis să mă uit pe internet şi să caut oferte pentru echipamente sportive cu care aş putea să fac mai multe exerciţii direct din siguranţa casei mele. Aşadar m-am uitat după o banca de abdomene de pe SportAddict.ro, un magazin cu profil sportiv foarte apreciat de mine.
Ce m-a atras cel mai mult la acest magazin este varietatea de produse şi preţurile foarte mici. Întrucât am un buget limitat, am vrut să aflu neaparat cât costă să aduc măcar o parte din sala de fitness la mine acasă, aşadar am verificat preţurile mai multor echipamente de tip stepper. Am rămas uimit în clipa în care am văzut că pe internet este mult mai ieftin decât în realitate. Cu doar 199,00 lei am reuşit să găsesc un stepper de exceţpie şi care să mi se potrivească. Ce mi-a mai rămas de căutat a fost o banca de abdomene, însă nu mi-a luat prea mult să găsesc un exemplar ieftin. Magazinul mi-a atras din nou atenţia prin faptul că deţine echipamente sportive pentru diferite sporturi şi activităţi, dar nu în ultimul rând, ca orice magazin online ce se respectă, există un "newsletter" care mă ajută să fiu la curent cu toate ofertele noi.
Fiindcă este încă iarnă şi pentru că nu îmi permit să fac sport în aer liber, mi-am zis că este numai bine să încep o serie de exerciţii cu un stepper pentru cardio si intarirea feselor, întrucât nu caut să îmi tonifiez doar muşchii superiori ai corpului, ci mai degrabă caut ca totul să fie într-un echilibru. Îmi place ca tot ceea ce fac să se afle într-un echilibru armonios, de aceea nu uit că şi fesele sunt foarte importante şi trebuie lucrate pentru a căpăta un aspect plăcut. Deci, voi ce mai aşteptaţi? Dacă încă sunteţi în căutarea unui echipament sportiv bun şi avantajos în ceea ce priveşte preţul, vă recomand cu încredere SportAddict.ro! Un magazin online de nota 10!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu