miercuri, 2 decembrie 2015

Cum trimiţi răceala şi gripa la plimbare

Ce vă place cel mai mult la lumea în care trăiţi? Eu am o droaie de lucruri care îmi plac la această lume, iar printre ele se numără şi faptul că mă pot plimba liber, într-o ţară cu aer curat şi mii de locuri de vizitat. De obicei îmi place să descopăr noi locuri din oraşul meu, plimbatul prin oraş fiind activitatea mea favorită atunci când ies din casă. Oraşul ascunde multe locuri neştiute care merită descoperite. Deplasările urbane sunt foarte interesante, însă de când a venit şi sezonul ăsta mai rece, imediat a început să îmi curgă nasul şi să tuşesc. Aşadar, ce este de făcut? Dar înainte de a vorbi despre cum ne putem proteja pe vreme rece de răceală şi gripă, vreau să vă spun că am găsit o pagină pe Facebook numită Do The Right Mix Romania, foarte tare pe de altă parte, pagină de unde m-am informat şi mi-am făcut o imagine asupra unor locuri care merită vizitate. Vă recomand să aruncaţi o privire asupra acestei pagini!
Revenind la ale noastre, iarna a început şi trebuie să fim mult mai atenţi la ceea ce facem întrucât suntem mult mai predispuşi la viruşi în sezonul rece. Mi-ar plăcea să fim cu toţii super rezistenţi la frig şi să nu ne îmbolnăvim niciodată, însă o asemenea viaţă nu există, nu încă. Deci, ce facem în acest caz? Eu sunt un foarte mare fan al legumelor şi fructelor în această perioadă. Îmi asigur raportul de vitamine direct de la surse şi nu fac nicio excepţie atunci când vine vorba de sănătatea mea, însă uneori alimentele nu sunt îndeajuns pentru a trece peste o iarnă geroasă. Pentru a mă asigura că totul este în regulă şi nu trebuie să fac niciun compromis faţă de starea mea de sănătate, iau din când în când câteva remedii naturiste, precum cele de la bioportal
Pe bioportal.ro am găsit unele dintre cele mai ieftine şi mai eficiente tratamente naturiste pentru răceală şi gripă, motiv pentru care am decis ca iarna aceasta să mă "echipez" cu ce este mai bun pentru a face faţă durerilor de gât, cap şi nasurilor înfundate. Aşadar, pentru a-mi păstra această pasiune de a mă plimba prin oraş şi de a descoperi noi locuri, mă pregătesc intens şi îmi iau toate suplimentele la timp. Voi cum vă protejaţi iarna aceasta?

2 comentarii:

  1. Eu consum multe sucuri naturale din fructe, dar cand ma prinde raceala apelez la tratamente specifice. Din pacate, oricat m-as proteja, iarna nu o pot trece fara nas infundat si dureri de cap datorite unei sinuzite rebele.

    RăspundețiȘtergere