sâmbătă, 19 decembrie 2015

Ce vreau sa-mi aduca mosul

Am tot stat in ultima perioada pe ganduri... Perioada sarbatorilor de iarna a inceput si desi inca nu a cazut prima zapada, Mosul cu siguranta isi va face intrarea in fiecare casuta intr-un mod inedit! Cu alte cuvinte, incarcat de cadouri si daruri pentru toti cei dragi, cuminti sau obraznici. Si cum va spuneam, am tot stat si m-am gandit ce sa ii scriu Mosului in acest an, si m-am oprit asupra unui singur lucru: o carte. Stiu, poate parea pentru unii un cadou inutil sau prea nesemnificativ, insa pentru mine cartile sunt foarte importante. Nu am vorbit pe blog despre acest subiect foarte mult, dar imi place foarte mult sa citesc in timpul liber. Nu am o categorie anume care sa imi placa in mod special. Citesc cam tot ce gasesc in biblioteca pentru ca imi place sa diversific si sa gasesc adevarate comori ascunse prin cele mai prafuite rafturi. Recent, sora mea mi-a recomandat sa incerc si cartile din categoria Young Adult si trebuie sa va spun ca a fost una dintre cele mai interesante experiente pe care am avut-o vreodata in lumea cartilor! Distopiile sunt de departe cele mai fascinante lecturi si deoptriva deschise catre interpretari multiple, din acest motiv, mi-am intocmit o lista de carti pe care eu le-as trece pe lista Mosului dar si pe care vi le recomand, mai ales daca va place sa cititi si va doriti sa incercati ceva nou! Daca va intrebati unde puteti gasi titlurile ce vor fi prezentate in articolul de astazi, atunci trebuie sa stiti ca magazinul online Librex este sursa mea de incredere pentru achizitionarea cartilor si aflarea celor mai noi informatii despre cele mai populare lecturi si preturi mici!
https://www.librex.ro/beletristica/pachet-labirintul-james-dashner.html
Pachetul Labirintul - James Dashner este un must have al acestui sezon! Mai mult ca sigur ati vazut sau citit prima parte a acestei serii de succes, si cu siguranta va doriti sa aflati continuarea povestii. Daca nu, ar trebui sa o faceti! Atat cartea cat si filmul ne aduce in prim plan un grup de baieti ale caror menire este sa descopere ce se afla dincolo de labirint. Asa cum probabil va imaginati, acest lucru nu este tocmai usor deoarece, labirintul prezinta numeroase capcane dar si creaturi ciudate. Nu o sa va fac spoiler si nici nu o sa va spun mai multe despre acest pachet, intocmai pentru ca imi doresc sa descoperiti singuri cat de interesanta este aceasta serie de James Dashner care a incantat o lume intreaga si ne tine cu sufletul la gura cu ultima parte a filmului! Gasiti acest pachet ce cuprinde cele trei volume ale seriei la pretul de 107,71 lei.
https://www.librex.ro/beletristica/trilogia-jocurile-foamei-paperback.html
O alta trilogie pe care o am pe wishlist de ceva vreme, este cea a Jocurilor Foamei. Desi am vazut finalul seriei, trebuie sa imi achizitionez si cartile pentru ca mi-a placut la nebunie actiunea din film! Este de departe trilogia mea preferata si apreciez modul in care a fost gandit filmul si expunerea cat mai detaliata a momentelor cheie, lucru ce a facut ca cele 4 parti ale seriei sa aiba un succes rasunator. Pretul pentru acest pachet este 44, 85 lei.
https://www.librex.ro/beletristica/carrie.html
Next on the list, se afla cateva carti ale lui Stephen King! Da, imi place la nebunie acest scriitor si imi doresc sa imi completez seria de carti scrise de acesta cu Mr. Mercedes dar si Carrie a carui film este disponibil pe internet de ceva timp. Consider insa ca de aceasta data, cartile vor fi cu mult mai interesante si fascinante decat ecranizarile, asadar, let them come to me! Le gasiti online pe Librex la pretul de 44, 90 lei pentru Mr. Mercedes, respectiv 19, 90 Lei pentru Carrie. 
https://www.librex.ro/science-fiction/mr-mercedes.html
In continuare, imi doresc sa imi achizitionez cateva bestseller-uri ale Editurii Trei, care mi-au fost recomandat cu drag de catre sora mea care de altfel, iubesc genul YA si nu numai! Acestea sunt preferatele ei si dupa spusele sale, o lectura pe cnste, ce trebuie sa fie citite neaparat in aceasta vacanta de iarna! Voi ce spuneti, va plac ori ba?
Inainte sa adorm
Desigur ca pe lista mea de dorinte, se afla cu mult mai multe titluri in acest moment, dar mi-am dorit sa va impartasesc doar cele mai importante si dorite carti pentru finele acestui an si pe care mi le doresc in biblioteca mea pentru a le rasfoi in drum spre scoala si acasa, alaturi de o cana de ceai pe timp racoros. Astept sa imi spuneti ce propuneri dar si recomandati aveti voi pentru mine!
Jurnalul unui adolescent timid

Un comentariu: