joi, 26 noiembrie 2015

Şi... spui că vrei să pleci în Londra?

Mie îmi place foarte mult să călătoresc. De fapt, visul meu cel mai mare este acela de a călători în jurul lumii. Îmi doresc să ajung să călătoresc zile întregi, să trec de pe un continent pe altul cu avionul şi să mă plimb. Prima mea destinaţie după ce voi termina liceul va fi Marea Britanie. Chiar dacă voi merge la Iaşi pentru a continua studiile, şi anume voi merge la facultate, Marea Britanie vreau să fie ţara în care voi locui şi voi lucra. Îmi voi lua bilet de avion pentru Londra şi voi căuta să îmi construiesc acolo un viitor. Am căutat peste tot pe internet bilete de avion catre Londra, iar cel mai mult mi-a fost atrasă atenţia de către o singură companie care vinde bilete de avion.
Pentru a-mi atinge acest scop am căutat cele mai bune oferte şi am găsit o grămadă de preţuri bune la bilete de la Aerolines. Aerolines este o companie deja foarte cunoscută pentru mine, iar acest lucru se datorează faptului că am mai scris despre Aerolines şi am mai cercetat din când în când preţurile, pentru că îmi place să fiu informat din orice punct de vedere. Bilete de avion se găsesc oriunde, însă doar aici, pe Aerolinesc, am găsit preţuri foarte bune pentru Londra. Recomand tuturor achiziţionarea de bilete din cadrul acestei companii, întrucât au oferte speciale numeroase şi pachete city break extraordinare!
Îmi place foarte mult să mă uit la poze din străinătate, însă mai mult îmi place să vizitez eu locul respectiv. Pe Aerolines am văzut că sunt o grămadă de preţuri speciale către zone turistice care mai de care. Spre exemplu, Tel Aviv, un loc foarte frumos din Israel, cu deschidere la mare. Mai mult de atât, Tel Aviv este un oraş din Orient, care, cred eu, merită vizitat. În orice caz, înainte de a vizita acest oraş vreau să ajung prin Londra. Ce se poate vizita in Londra? Păi, primul obiectiv turistic este marele "Big Ben", pe locul doi aflându-se Palatul Buckingham. În cele din urmă, în Londra merită vizitat Muzeul de Istorie Naturală. Eu ştiu de ce voi merge în Marea Britanie, dar mai mult de atât, ştiu cu ce voi merge. Voi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu