joi, 26 noiembrie 2015

Să ne răsfăţăm animăluţele de companie

Sunt un mare iubitor de animale, iar pentru mine, cei trei căţeluşi pe care îi am sunt cei mai frumoşi din lume. Chiar dacă uneori sunt supărat pe ei şi nu le arăt prea multă afecţiune, nu aş putea să trăiesc fără asemenea fiinţe în curte. Mă duc lunar la pet shop ca să le iau mâncare şi le cumpăr pastiluţe de fiecare dată când au probleme la burtică sau se simt rău. Îmi pare rău totuşi că nu mai am pisică! Până nu demult am avut şi o pisică, însă aceasta a plecat de acasă sau a murit, ceea ce rămâne pentru mine un mister imposibil de rezolvat. Consuma foarte multă hrana pentru pisici, însă nu mă supăra să dau banii pe mâncare. Hrana pisici nu este foarte scumpă, de aceea îmi permiteam să cumpăr şi mâncare pentru câini, astfel încât să nu existe "mofturi".
Am căutat de foarte multe ori un pet shop care să se muleze nevoilor mele. Hrana pentru pisici poate fi, la un moment dat, costisitoare. Aşa cum îmi ştiam eu pisica, aceasta mânca foarte mult, iar nevoia de hrană era una continuă, aşadar trebuia să cumpăr foarte des pungi de mâncare vărsată pentru pisici. Nu ştiam însă de avantajele pe care le-aş fi putut avea dacă îmi făceam cumpărăturile de la pet shop-ul PetDirect. Cu bani puţini, acesta fiind princpialul avantaj al cumpărăturilor de pe PetDirect, îmi puteam asigura un stoc impresionant de hrană uscată pentru pisici. 
Avantajele efectuării unor comenzi de pe PetDirect sunt nenumărate, însă eu vă voi lăsa doar câteva care pe mine m-au impresionat. Sunt puţin mai leneş, de aceea aleg să fac cumpărăturile în mediul virtual, iar cei de la PetDirect acceptă plăţi online pentru comenzile plasate. Transportul este gratuit pentru comenzile mai mari de 99 lei, iar termenul de livrare al unei comenzi este de 1-3 zile. Ştiu că transportul comenzii poate fi uneori foarte agasant, însă cu livrarea în 1-3 zile de la efectuarea plăţii, nici nu ştii când trece timpul şi cât de repede este realizat întreg procesul acesta de expediere. Şi partea cea mai bună este faptul că produsele pot fi returnate în decursul a 14 zile de la primirea produselor. Vă invit şi pe dumneavoastră să aruncaţi o privire asupra produselor variate pentru pisici şi câini de la PetDirect!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu