joi, 26 noiembrie 2015

Bunătăţi din băcănia virtuală

Vouă vă plac gogonelele? Mie îmi plac la nebunie! Sunt un adept al mâncărurilor cu specific românesc. Nu ştiţi ce sunt gogonelele? Am întâlnit foarte multe persoane care nu cunosc acest termen, asta datorită faptului că ele se mai numesc şi muraturi. Păi cum să nu-ţi placă murăturile? Mai ales atunci când te pui la masă cu prietenii şi familia şi pui de un festin de sărbători. Gogonelele nu trebuie să lipsească de pe masă de sărbători! Din păcate există oameni care nu ştiu cum să prepare murăturile. Pentru a face muraturi nu necesită prea multă tehnică, însă trebuie multă dăruire. Eu unul am pregătit cu a mea familie un butoi mare de muraturi pentru această iarnă şi doar eu pot şti cât de mult a trebuit să suflu printr-un tub care ducea direct în butoi pentru ca murăturile să nu se strice.
Cel mai rău este de studenţi. Îmi este milă de ei, fiindcă ştiu că unii nu se vor întoarce acasă de sărbători, însă în perioada Crăciunului şi a Revelionului nu trebuie să le lipsească nici lor de pe mese gogonelele. Aşadar, ce este de făcut? Cum bugetul unui student este cam limitat, întreg procesul este puţin cam costisitor, de aceea mulţi renunţă la aceste delicatese româneşti. Dar ce spuneţi dacă anul acesta lucrurile se schimbă? Pe internet există zeci de băcănii care vând gogonele, şi nu numai, la preţuri super avantajoase! Spre exemplu, o bacanie care mi-a atras atenţia în mod special este bacania Cosuldelegume.ro.
Cine s-ar fi gândit vreodată că situaţia se poate schimba atât de uşor? Trebuie să recunosc, o astfel de bacanie este foarte utilă celor care nu au habar de modul de preparare al murăturilor sau nu au timp ori spaţiu de depozitare pentru gogonele... pentru că se ştie că românii sunt mai gurmanzi de fel şi îşi pun în cantităţi mari, ca să le ajungă pentru mult timp. Aşadar, de ce bacania menţionată anterior? Eu recomand această băcănie datorită preţurilor reduse, varietăţii produselor şi prospeţimea legumelor. Totul devine mult mai uşor astăzi datorită internetului. Mă încântă faptul să ştiu că în mediul virtual există şi astfel de magazine care sunt utile şi la mâna oricui.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu