miercuri, 19 august 2015

De ce advertoriale?


Salut bloggeri şi dragi cititori! Dacă vă întrebaţi cum de scriu în română după atâta timp în care am scris numai în engleză, ei bine, mi s-a făcut dor să scriu puţin conţinut şi în română. Nu cred că interesează pe mulţi motivul pentru care am scris în engleză şi am făcut atâtea postări tip advertoriale în ultima perioadă, însă eu tot vă voi da câteva informaţii. Întrucât am avut destul de mult timp liber şi am avut nevoie de nişte bănuţi, am spus: "dacă tot am de unde să fac rost, de ce nu?". Aşadar, m-am pus pe muncă şi în doar o lună am reuşit să îmi cumpăr un telefon mobil, ceea ce mă încântă la maximum! Este primul meu smartphone, de care sunt foarte mândru de altfel, şi cred că o să îmi fac treaba numai bine cu el. Nu o să spun nimic despre telefon pentru că nu vreau să fac o recenzie a telefonului, însă este vorba de un Lenovo A6000. Iniţial doream un Lenovo S60, însă era niţel mai scump şi nu avea culoarea pe care o doream. În orice caz! Pentru mine, Lenovo A6000 este echivalentul a unui Samsung Galaxy S3, ba chiar puţin mai drăguţ, aş spune eu.

Pe lângă telefon am mai strâns nişte bani pentru haine. Am realizat că în mai puţin de o lună va începe din nou liceul, iar eu nu am încă haine de toamnă. Ce tragedie!!! Mă rog, am bani destui pentru câteva haine de "back to school", dar îmi mai trebuie câte ceva şi va trebui să dau o fugă până la Galaţi sau la Iaşi pentru a face câteva cumpărături prin mall-uri. În ceea ce priveşte blogul, cred că voi începe prin toamnă un blog nou, cu domeniu şi o temă premium, pe care voi realiza o varietate de postări, cel mai probabil lăsându-l pe acesta pentru advertoriale şi chestii de genul, iar pe celălalt să îl fac doar pentru mine. În orice caz, dat fiind faptul că în România trebuie să fii niţel mai activ în blogosferă pentru a căpăta un renume, iar eu nu îmi permit să acord mai mult de câteva ore pe zi blogului şi activităţilor adiacente, cred că voi avea conţinut doar în limba engleză pe el. De ce? Engleza atrage mai mult trafic pe blog decât limba română, fapt dovedit recent (cel puţin pentru mine) prin advertorialele publicate. Aşadar, cam atât despre mine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu