joi, 20 august 2015

Autumn thoughts

Nu îmi vine să cred cum este vremea afară! Cu toate că este abia luna august, se pare că toamna îşi face simţită prezenţa mai devreme. Oare de acum încolo aşa va fi vremea? Este foarte puţin probabil, dar chiar nu vreau ca vara să se termine atât de brusc, asta pentru că încă nu sunt încă pregătit pentru hainele groase. Îmi doresc totuşi cu ardoare să treacă şi căldura şi să vină perioada aceea în care voi putea să merg prin oraş îmbrăcat în bluze şi hanorace. Ce mă enervează cel mai mult la această vreme? Faptul că sunt nevoit să port şosete prin casă pentru a nu răci, dat fiind faptul podeaua este rece. 

Trecând peste toate aceste aspecte, m-am gândit să caut nişte imagini cu toamna. Pentru cei care nu ştiu, anotimpul meu preferat este toamna. Pe lângă faptul că doar toamna se fac strugurii şi tot atunci se culeg roadele, toamna este singura perioadă care combină căldura şi frigul, făcând astfel temperatura mult mai suportabilă. Am vrut musai să caut nişte imagini cu toamna pentru că vreau să le împărtăşesc cu voi, aşadar, dacă şi voi sunteţi încântaţi de venirea anotimpului, vă invit să vă bucuraţi de următoarele imagini:





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu