joi, 23 iulie 2015

Unde găseşti cele mai bune produse de igienă şi curăţare?

De fiecare dată când ies în oraş cu prietenii mă duc la un local pe care îl considerăm preferatul nostru. Acest local a ajuns să îmi placă foarte mult datorită nivelului de igienă ridicat, dar şi din cauza atmosferei plăcute. În orice caz, le spuneam şi prietenilor mei, la un moment dat, cât de mult îmi place toaleta acelui local. Nu mă înţelegeţi greşit, nu aş avea vreun fetish sau ceva de genul, însă referitor la gradul de curăţenie din acea încăpere, nu am mai văzut nicăieri aşa ceva! Au un dispenser sapun făcut din oţel şi inox, foarte fain pe de altă parte, care este activat prin senzori de mişcare. Chiuveta este în permanenţă curată, iar oglinzile sunt atât de bine lustruite încât nu poţi observa nici măcar un firişor de praf pe ele. 

Atunci când aleg să merg într-un loc unde ştiu că voi petrece un anumit timp, mă uit întotdeauna să îndeplinească câteva criterii sanitare pe care le consider de bun simţ. Să nu existe un miros urât, să fie totul curat şi proaspăt, iar mobilierul să fie întreţinut periodic. Aceste câteva elemente nu ar trebui să lipsească din nicio afacere de acest fel. Cu toate acestea, majoritatea duc lipsă de părţi de mobilier care sunt indispensabile pentru o dezvoltare corectă şi eficientă. Multe localuri sau restaurante, care pe de altă parte au şi bani, nu investesc în produsele de igienă. Chiar am fost curios să aflu care sunt preţurile la astfel de produse, iar pe internet am găsit un magazin foarte bun şi ieftin. Sunt de asemenea şi foarte multe promoţii la produse absolut necesare, cum ar fi uscătoarele de mâini.

Dar ca să nu vă ţin prea mult în suspans, magazinul despre care vă vorbesc se numeşte Higiene Lacroix Romania. Acest magazin se numără printre cele mai recomandate magazine pentru produse de igienă şi curăţenie. Am "răsfoit" puţin produsele acestora şi chiar am rămas uimit de multitudinea produselor şi calitatea acestora. Atunci când un om îşi impune să aibă o afacere de succes, nu ar trebui să treacă cu vederea peste acest aspect foarte important. Pentru mine este foarte important ca aceste aspecte să fie luate în vizor chiar de înainte ca afacerea să fie deschisă, iar eu cu siguranţă nu aş face greşeala de a nu respecta clientul, pentru că nerespectând aceste norme de igienă, insulţi clientul şi îţi pătezi imaginea, atât ca patron, dar şi afacerea în sine capătă un renume negativ.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu