marți, 30 iunie 2015

În bucătărie nu se fac compromisuri

Am fost martorul multor reclame în care se promovau diverse produse sau ustensile, însă întotdeauna am fost atras de cele pentru bucătărie. Vorbeam recent cu o persoană despre pasiunile mele şi îi spuneam că mi-ar plăcea la nebunie să lucrez cândva într-o bucătărie. Zicând aceste cuvinte mi-am dat seama că trebuie neaparat să învăţ să gătesc. Pe lângă câteva meniuri uşoare, nu am încercat niciodată să fac lucruri mai complicate. Niciodată nu am gatit la oala sub presiune, însă mi-aş dori. Sunt perfecţionist de fel şi am planuri mari. Dacă aş fi vreodată pus în situaţia de a-mi aranja bucătăria după bunul plac, doar cu cele mai bune ustensile, cu siguranţă aş alege tigăile şi oalele din inox.

Oalele din inox sunt printre cele mai bune pentru bucatarie, întrucât ele se curăţă uşor şi sunt rezistente. Dar despre oala sub presiune? Ei bine, oala sub presiune este concepută în aşa manieră încât apa care fierbe odată cu alimentele din ea să nu se evapore, ci să rămână în recipient, făcând astfel posibilă gătirea rapidă a mâncării. Mâncarea este foarte sănătoasă, iar gustul devine mult mai bun decât dacă ar fi gătită (mâncarea) într-o altă oală. De ce se întâmplă acest lucru? Datorită tehnologiei folosite în vederea realizării acestei oale, vitaminele şi nutrienţii proveniţi din alimente nu vor dispărea, totul datorită faptului că evaporarea nu va avea loc.

Verificând şi comparând preţurile din mai multe magazine care comercializează astfel de oale, am rămas pur şi simplu uimit, deoarece preţurile sunt mici comparativ cu calitatea lor. Achiziţionarea unor astfel de oale reprezintă o investiţie foarte bună, iar bucătarii pricepuţi de pretutindeni recunosc acest lucru. Eu sunt un adept al igienei şi al hrănirii corecte, iar atunci când vine vorba de propria-mi alimentaţie, nu fac compromisuri! Sănătatea este foarte importantă, iar cu ea nu ne putem juca. Aceste oale sunt nişte ustensile care nu ar trebui să lipsească dintr-o bucătărie. Din punctul meu de vedere, ele sunt foarte importante şi utile, iar raportul calitate - preţ este excelent! Iar partea cea mai bună este aceea că oala sub presiune poate fi folosită pentru o grămadă de tipuri de mâncare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu