miercuri, 1 iulie 2015

Dezvoltare durabilă cu becuri cu led

Sunt un ecologist în proporţie de 90%, iar de când am văzut cum se comportă lumea în ceea ce priveşte natura, mi-am spus că măcar eu trebuie să fac o schimbare. Am gândit o strategie pentru o dezvoltare durabilă, cel puţin pentru mine, iar printre ele se numără şi faptul că ar trebui să reduc consumul de energie cât mai mult cu putinţă. În primul rând se începe printr-o factura mai mica la energie electrica folosind becuri led, urmând ca mai apoi să fie instalate câteva panouri solare. Astăzi însă mă voi lega doar de becurile led.

Ele sunt foarte bune şi avantajoase din toate punctele de vedere. Subliniez din start faptul că sunt foarte ieftine, iar durata lor de viaţă este una mult mai îndelungată decât cea a unor becuri normale. Am avut la un moment dat un astfel de bec şi trebuie să recunosc, am fost foarte mulţumit de el. Din nefericire, când a trebuit să îl mut la o altă lustră din casă, l-am scăpat pe jos şi inevitabil a ajuns sub talpa mea, ceea ce a făcut ca întreg becul să se spargă sub greutatea mea. Cu toate acestea, căzătura becului nu a fost chiar atât de rea. Aceste becuri cu led sunt foarte rezistente la şocuri, apă şi praf. Vă mai spuneam cândva că durata de viaţă pe care o poate avea un astfel de bec poate să treacă peste 50.000 de ore.



Cel mai important aspect al acestui bec este acela că este prietenos cu natura. Becurile cu led sunt concepute în aşa manieră încât să aibă un nivel de poluare redus. De asemenea, pentru persoanele care au probleme cu vederea, lumina produsă de aceste becuri nu produce disconfort, datorită faptului că lumina nu este obositoare ca la becurile obişnuite. Sunt foarte elegante şi frumoase, de aceea majoritatea magazinelor şi societăţilor comerciale apelează la ele. De asemenea, becurile cu led sunt foarte eficiente, având un consum de energie redus, dar o luminozitate ridicată. Recomand tuturor aceste tipuri de becuri, întrucât ele reprezintă tehnologia viitorului şi totodată reprezintă o metodă pentru o dezvoltare durabilă, la scară largă.

Un comentariu:

  1. Pe langa toate aceste avantaje, becurile cu LED sunt diponibile intr-o mare varietate de tipuri si marimi. De exemplu, becurile cu LED tip flacara sau cele tip lumanare se pot monta foarte usor pe corpuri de iluminat deosebite, asa cum sunt candelabrele. E bine de stiut, pentru cei care nu vor sa strice designul unei locuinte atunci cand aleg becuri cu LED.

    RăspundețiȘtergere