sâmbătă, 4 iulie 2015

Calea cea mai uşoară spre succes

Deoarece timpul îmi permite, iar vremea nu este în favoarea mea, mi-am propus să scriu un articol despre succesul în viaţă. Este un hot topic, dacă pot să îi spun aşa, pentru că este mult de discutat, însă eu vă voi prezenta doar câteva idei generale şi personale. Pentru fiecare om succesul diferă pentru că poate fi reprezentat prin succes în dragoste sau succes la locul de muncă, însă un lucru este clar! Succesul este greu de căpătat, pentru că fiecare pas pe care îl facem în direcţia potrivită devine din ce în ce mai greu, însă merită.

Mie îmi place să îmi pavez drumul spre succes numai cu ceea ce pot să produc. Tot ceea ce am şi am făcut ca să ajung ceea ce sunt astăzi a devenit posibil datorită propriilor puteri. Titlul acestui articol este mai mult de faţadă, deoarece pentru a dobândi succesul nu există nicio cale uşoară. Trebuie să răzbim mult şi să perseverăm în ceea ce dorim să obţinem succesul. Spre exemplu, eu nu am crezut niciodată că voi ajunge la performanţa de a mă întreţine singur cu banii. În prezent dispun lunar de o sumă impresionantă de bani cu care să îmi asigur aproape tot ce am nevoie, plus ieşirile în oraş. Ceea ce am făcut a fost să nu mă dau bătut şi să perseverez. După cum spuneau şi părinţii mei, faptul că stau şi apăs vreo câteva butoane zi de zi şi îmi intră nişte bani pe card, tot este un succes!

Succesul nu este ceva palpabil şi cu siguranţă nu este ceva complet, dar este vizibil. Oricât de mult ne-am strădui, nu vom reuşi niciodată să avem succes în proporţie de 100%, dar faptul că ne străduim pentru a ajunge cât mai sus sau pentru a rămâne pe aceeaşi linie, reprezintă un progres semnificativ. Pentru mine succesul reprezintă o zi relaxantă în care am reuşit să fac ceva productiv şi să mă distrez făcând acel lucru. În ultima perioadă am avut parte numai de succes, însă este trecător, pentru că aşa cum vine, la fel pleacă.


Probabil că există totuşi ceva care ar putea să ne uşureze drumul către succes. Mintea ne este singurul duşman, iar atunci când ne încărcăm cu tot felul de gânduri negative, cu siguranţă nu vom avea niciodată rezultate pozitive. Gândirea trebuie să fie cât mai limpede, astfel încât să vedem mereu doar partea plină a paharului. Ce dacă astăzi nu am reuşit să câştigăm la un concurs? Încercăm data viitoare! Ce dacă vecinul bea mai mult decât mine? Poate o să îl întrec într-o zi! Totul ţine de noi! Vedeţi voi, succesul nu este ceva material, dar atunci când ajungi să îl ai, ajungi de fapt să îl simţi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu