vineri, 26 iunie 2015

Recenzie Gloves in a bottle Romania

În ultima perioadă am fost cam inactiv, dar ce este mai important este faptul că revin în forţă cu o recenzie asupra unui produs pe care l-am testat primăvara aceasta. Nu mi-am făcut timp, din păcate, pentru a scrie câteva cuvinte despre el, însă produsul acesta face minuni. Este vorba de o loţiune de protecţie care se absoarbe rapid în piele şi formează un strat protecţie, menţinând astfel hidratarea naturală a pielii. Eu am avut probleme foarte mari la mâini iarna aceasta, cu efecte până la sfârşitul primăverii. Din cauza frigului pielea de pe mâini a început să mi se usuce şi să capete un aspect foarte urât. Nu am lucrat niciodată cu mâinile în substanţe care pot arde pielea, însă din cauza vântului şi a frigului pielea mea arăta precum o stafidă super uscată. La un moment dat chiar a trebuit să mă bandajez pentru că îmi crăpaseră atât de tare încât îmi curgea sânge din cauza rănilor. Am mai auzit de vânt tăios, dar nici chiar aşa... Gloves In A Bottle Romania s-a oferit să îmi trimită spre testare acest produs care m-a salvat de la sângerările zilnice şi mâncărimile provocate de uscăciunea pielii. Înainte de a testa această loţiune pentru piele am folosit foarte multe alte creme de mâini care mi-au făcut mai mult rău decât bine. Ceea ce face această loţiune unică este faptul că permite pielii să îşi menţină procesul natural de hidratare. Toate celelalte creme şi produse pe care le-am folosit împiedicau acest proces, nefăcând altceva decât să îmi agraveze situaţia. Din fericire nu am nicio poză cu mâinile mele aşa cum arătau iarna aceasta, însă unele efecte se pot revedea şi astăzi pe mâinile mele. Această loţiune m-a ajutat să scap de crăpăturile de pe mâini şi să readuc pielea la înfăţişarea sa naturală. Îmi făcusem un program de aplicare a loţiunii, dat fiind faptul că aceasta îşi făcea rapid efectul şi nu se dizolva la spălare. Stratul protector format de această loţiune mi-a permis să merg cu mâinile goale în majoritatea zilelor geroase. Partea cea mai bună la produsul de la Gloves In A Bottle Romania este aceea că efectul durează ore întregi. Aşadar nu mi-au trebuit mai mult de două, maximum trei utilizări pe zi. Mirosul loţiunii este aproape inexistent, dar spun aproape inexistent pentru că se poate remarca o aromă în momentul aplicării loţiunii pe piele. În ceea ce priveşte consistenţa loţiunii, aceasta este foarte lichidă, aproape ca o spumă. Se aplică foarte uşor pe piele şi intră foarte rapid în piele.


Produsul ne este prezentat într-un recipient cu un căpăcel foarte bine gândit. Recipientul este făcut în aşa manieră încât să îl putem căra după noi, chiar şi într-un buzunar. Nu este prea mare, dar nici prea mic, ţinând cont de faptul că l-am utilizat destul de des şi mai am şi astăzi o grămadă de loţiune. Câteva bobiţe de loţiune au fost de ajuns pentru problema mea, însă Gloves In A Bottle este recomandat nu doar pentru perioada rece, ci pentru toate afecţiunile de piele. Pe mine m-a scăpat de usturimi, mâncărimi, dar şi de aspectul neplăcut al pielii. Sunt foarte mulţumit de calitatea acestei loţiuni şi o recomand tuturor celor care suferă de afecţiuni ale pielii sau vor să îşi protejeze mâinile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu