vineri, 26 iunie 2015

Premii tentante pentru o vacanţă de neuitat

A venit mult aşteptata vacanţă de vară. După ce am petrecut luni întregi în băncile liceului, familia mea vrea să petrecem împreună câteva zile departe de oraşul nostru şi de monotonia care ne înconjoară. Din păcate bugetul nostru este cam limitat, însă întotdeauna găsim metode de a finaliza un plan. Am petrecut vreo câteva ore pe internet şi am aflat că putem castiga un city break la Istanbul. Prin intermediul companiei Aerolines, care pune spre vânzare unele dintre cele mai ieftine bilete de avioane, am reuşit să îmi măresc orizonturile vara aceasta. Ce înseamnă acest lucru? De îndată ce am aflat că aceştia organizează un concurs, cu trei premii printre care şi cel pe care l-am menţionat anterior, m-am pus pe treabă pentru că vara aceasta vreau să mă distrez la maximum.


Îmi place foarte mult să călătoresc cu avionul. Până acum am făcut-o de două ori, însă mi se pare o experienţă minunată, mai ales atunci când ai ocazia să te uiţi pe geam la toate minunăţiile pământului. Din cer, până şi casele par nişte furnici! Nu m-am grăbit şi nu am rezervat bilete de avion spre Istanbul pentru că nu se ştie niciodată ce se poate întâmpla. Poate voi fi norocosul câştigător al city break-ului din Istanbul. Este uimitor cât de mult poate schimba o călătorie pe o persoană.


Să vă explic în ce constă acest concurs. Aerolines pune la bătaie un city break de două zile în Istanbul. De asemenea, pe lângă city break se mai pot câştiga 3 trollere de cabină şi un voucher în valoare de 300 lei care poate fi folosit pentru a achiziţiona orice bilet de avion din cadrul Eurolines Romania şi TUI TravelCenter. Regulamentul concursului este foarte flexibil, astfel încât orice persoană cu vârsta minimă de 18 ani poate participa şi câştiga unul dintre aceste premii. Premiile sunt mai mult decât tentante, întrucât sunt nişte premii scumpe, mai ales city break-ul în Istanbul. Cine nu şi-ar dori oare să călătorească vara aceasta prin Turcia? Eu cu siguranţă aş vrea! Aşadar, ce mai staţi pe gânduri? Înscrieţi-vă cât mai rapid la concurs şi câştigaţi-le premiile!

Un comentariu:

  1. Cerere de oferta - Advertoriale

    Buna ziua,

    Doresc sa achizitionez unul sau mai multe advertoriale (scrise de dvs. sau de catre echiapa noastra) pe site-ul dvs. onlyoneaveragejoe. blogspot. com pentru unul sau mai multe site-uri de jocuri pentru copii.
    Va rog sa imi spuneti daca este posibil acest lucru, la ce preturi si daca se poate face plata prin paypal.

    Va multumesc,
    Munteanu Marius
    morris_mariusica@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere