duminică, 28 iunie 2015

Ceva despre timp

Astăzi vorbeam cu unul dintre prietenii mei cei mai buni şi printre subiectele care ne-au venit în minte a fost şi faptul că într-un an o să dăm şi noi examenul de Bacalaureat şi că totul o să se schimbe începând de la toamnă. Mă gândesc şi mă întreb, cum de a putut să treacă timpul atât de repede? Dacă a fost ceva ce nu am putut înţelege vreodată cu adevărat, a fost timpul. Explicam unei persoane foarte dragi mie că dacă ar fi să schimb ceva la această lume ar fi modul în care percepem timpul. Pe când noi ne ocupăm vieţile cu lucruri banale, nu realizăm cât de rapid se întâmplă anumite lucruri, dar mai presus de toate, cât de rapid trece timpul. Vă spun cu toată sinceritatea că nu am habar când Dumnezeu a trecut o jumătate de an, pentru că suntem deja la jumătatea anului, iar eu am perceput această trecere a timpului precum un ticăit de ceas. De ce să vreau să schimb modul în care percepem timpul? Cred că ar fi minunat ca oamenii să poată raţionaliza timpul, secundă cu secundă, astfel încât să trăim fiecare clipă cu un scop. Fiecare secundă să însemne un minut, iar fiecare minut să însemne o oră, în aşa fel încât să nu pierdem nicio clipă făcând cine ştie ce lucru fără rost. Viaţa este foarte frumoasă şi trebuie trăită ca atare. În clipa de faţă îmi este puţin spaimă de faptul că ştiu că în doar un an voi fi nevoit să dau şi eu acest examen şi va trebui să mă confrunt cu lucruri mai importante decât nişte teze şi lucrări de liceu, iar eu nu am apucat încă să mă bucur de toate bucuriile vieţii de elev.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu