luni, 25 mai 2015

Cea mai bună clinică stomatologică din ţară

În urmă cu un an am început să merg la dentist pentru a-mi repara greşelile din trecut, iar prin greşeli mă refer la zilele din copilărie în care nu mă spălam pe dinţi. Nu există scuză pentru aşa ceva, iar în prezent îmi număr dinţii din gură în minus cu o măsea. Chiar nu este plăcut să ştii că duci lipsă de ceva, cu atât mai mult atunci când este vorba de un dinte. Din fericire pentru mine, măseaua respectivă nu este la vedere, motiv pentru care nu m-am îngrijorat prea mult pentru aspect, însă îmi pare foarte rău că a trebuit să ajung atât de departe încât să fiu nevoit să îmi scot măseaua. Am realizat decât abia mult mai târziu cât este de important să te speli pe dinţi. Mulţumesc lui Dumnezeu că nu trebuie să port şi aparat dentar!


Acest articol este dedicat problemelor dentare şi este menit să vă ajute să căpătaţi o percepţie mai bună asupra mai multor probleme dentare. Căutând pe internet nişte informaţii despre durerile dentare şi cauzele lor, am dat peste o carte scrisă în limba engleză despre estetica dentară. Mai exact este vorba despre cartea "Incursiune în estetica dentară" ai cărei coautori sunt şase medici stomatologi ai clinicii Trident. Singura problemă în privinţa acestei cărţi ar fi faptul că este în limba engleză, însă pentru cei care urmează medicina dentară, această carte reprezintă un fel de mană cerească.


Florin Lazarescu, unul dintre cei mai cunoscuţi medici stomatologi din România, datorită imaginii sale emblematice pentru Blend-a-med. Acesta este unul dintre medicii stomatologi de la Clinica Stomatologica Trident, care au participat la redactarea cărţii. Pe lângă această carte, am vrut foarte mult să vă vorbesc despre aparatele dentare, dar cărţile au acaparat întreaga postare. Aşadar, deşi am spus iniţial că îmi pare bine că nu port un aparat dentar, trebuie să recunosc faptul că nu sunt chiar atât de inutile şi de rele. De fapt eu le văd chiar foarte atractive, atâta timp cât se află la persoana potrivită. Aparatele dentare sunt foarte utile pentru persoanele care au dinţii strâmbi, caz pe care l-am întâlnit printre prietenii mei. În ceea ce priveşte serviciile Trident, am observat că au un testimonial destul de lung în care nu am putut să găsesc decât cuvinte de laudă. Dacă aş fi avut o astfel de clinică şi în oraşul meu, cu siguranţă aş fi făcut o vizită! Motivele? Spre deosebire de clinicile din oraşul meu, Trident oferă o mulţime de servicii, de la tratarea afecţiunilor dentare până la servicii dentare speciale. Aşadar se pare că Trident este cea mai bună clinică stomatologică din ţară. Aşa-i?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu