luni, 25 mai 2015

Atracţii turistice de vizitat în Londra

Anul acesta îmi doresc foarte mult să călătoresc din nou prin Europa. Sunt un foarte mare fan al călătoriilor şi excursiilor, iar anul acesta nu fac o excepţie de la această plăcere nevinovată. Întotdeauna am dorit să merg în Germania şi Anglia, dar dacă este să fac o decizie între aceste două ţări, cu siguranţă aş cumpăra bilete de avion Londra. Dacă nu acum, când să ne mai distrăm şi să ne bucurăm de viaţă? Oricum plănuiesc să merg în Anglia până la bătrâneţe, însă acum când sunt tânăr cred că merită cel mai mult să vizitez oraşul englez despre care am auzit multe lucruri. 

Sunt obişnuit să mă documentez puţin înainte de a lua o decizie în vederea alegerii unei destinaţii, de aceea am căutat câteva atracţii turistice pe care oamenii le vizitează cel mai des în Londra. Muzeul Naţional de Istorie, Galeria Naţională, Turnul Londrei şi Muzeul Roial Greenwich sunt doar câteva dintre atracţiile turistice cele mai vizitate. Singura problemă care ar trebui luată în calcul este răul de zbor. Ultima dată când am circulat cu un avion deasupra mai multor ţări mi-a fost bine, însă atunci zborul fusese unul liniştit, fără turbulenţe sau alte probleme de acest gen. Cu toate acestea, nu îmi fac prea multe griji, deoarece ştiu că spre Anglia este un trafic aerian foarte liniştit şi nu se pune problema schimbării traseului iniţial.


Londra este oraşul în care vreau să locuiesc şi să muncesc după ce termin studiile, de aceea consider că este o ocazie minunată de a vizita şi învăţa locurile, precum şi să aflu mai multe lucruri despre traiul în Anglia. Dacă vara aceasta îmi fac timp şi o să am suma de bani necesară călătoriei, o să mă asigur de faptul că biletele sunt cumpărate de la Aerolines.ro, una dintre cele mai de încredere şi mai ieftine companii de bilete pentru călătorii cu avionul din România. Am făcut comparaţii între preţurile de la mai multe companii cu bilete de avion şi am rămas surprins atunci când am observat faptul că sunt identice cu preţurile celor mai mari companii aeriene din ţară, iar în unele cazuri chiar mai mic. Aşadar, Anglia pare o destinaţie numai bună pentru o călătorie de o vară!

Un comentariu: