joi, 23 aprilie 2015

Uit de probleme şi sunt Ok!

Vouă ce vă place cel mai mult când ascultaţi o melodie? Eu sunt genul de persoană care atunci când ascultă muzică se rupe total de lume şi trece într-un univers paralel şi personal. Deoarece în ultima perioadă am întâmpinat o groază de proiecte care îmi mănâncă mai mult timp liber decât aş putea avea, nu am găsit niciun remediu mai bun împotriva oboselii sau stărilor de plictiseală decât muzica. Pentru mine muzica este totul, iar când spun totul, ei bine, chiar mă refer la totul!

Astăzi am avut surpriza să găsesc o melodie românească nouă, care spre surprinderea mea, mi-a şi plăcut! Este vorba de Boier Bibescu si The dAdA - Ok. Pe cât de simplu sună, pe atât de frumoasă este! Această melodie mi-a amintit faptul că fac prea multe lucruri şi că ar trebui din când în când să îmi mai iau puţin liber şi să mă relaxez. Până la urmă, viaţa este pentru a fi trăită, nu? Pentru mine melodia a venit ca o salvare, dat fiind faptul că mă aflu în poziţia de a înnebuni datorită oboselii.

În ceea ce priveşte melodia, am ascultat cu foarte mare atenţie versurile şi trebuie să spun că sunt foarte impresionat. Nu sunt un mare fan al muzicii din România, însă apreciez foarte mult atunci când aud o melodie în română care, în sfârşit, nu este despre "iubire", sex, băieţi de cartier care se droghează sau alte manele! În România muzica a cam avut de suferit în ultimii 10 ani de zile, întrucât industria muzicală s-a îndreptat spre o direcţie oribilă în care toţi şi toate pot deveni celebri dacă fac un negativ de doi lei şi cântă aceleaşi versuri timp de trei minute.

Eu sunt genul de persoană care ascultă muzică bună şi de petrecere. Dacă pe melodia respectivă se poate dansa şi pot să o fredonez, atunci este melodia perfectă! Aşadar, pentru că ştiu sigur că mulţi dintre voi nu aţi apucat să ascultaţi noua melodie a lui Boier Bibescu şi "The dAdA", vă invit să daţi play la videoclipul de mai jos şi să deveniţi şi voi mai ok odată cu versurile!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu