vineri, 10 aprilie 2015

Fără griji cu maşina prin capitală!

Am un prieten care locuieşte în Bucureşti şi care îmi povesteşte foarte des ce mai face pe acolo, inclusiv prin ce trece. Fiindcă este major, el îmi spune cam zilnic toate peripeţiile prin care trece cu maşina. Cum capitala este un loc destul de aglomerat, mi-a spus cândva că a încercat să ocolească o rută plină cu maşini, însă a avut un mic accident la una dintre roţi, motiv pentru care a fost nevoit să sune la tractari auto Bucuresti ieftin. Cum în zona în care se afla, şi anume în Ferentari, nu prea era rost de zăbovit, pentru că ştia locul ca fiind unul dintre cele mai rele zone ale capitalei, nu a aşteptat serviciile de tractări auto, ci şi-a schimbat singur roata şi a plecat mai departe spre locul de muncă.

Cum poţi evita o astfel de situaţie? Mergând pe drumul sigur şi obişnuit, desigur! Dar de ce să apelezi la o firmă de tractari auto? Eu unul mi-am pus această întrebare foarte mult timp. În primul rând, moral şi corect ar fi ca oamenii să nu mai apeleze la improvizaţii sau la începători pentru a-şi repara maşinile, de aceea cred că mai degrabă maşina, în momentul în care suferă vreo stricăciune, trebuie tractată de urgenţă către un service auto. Dacă stăm să ne gândim puţin, viaţa fiecăruia dintre noi este nepreţuită, însă preţurile pe care trebuie să le plătim pentru a tracta un autovehicul către o destinaţie anume sunt foarte convenabile, motiv pentru care nu ar trebui să existe ezitări. Spre exemplu, AloTractari.ro, din Bucureşti, transportă vehicule având un tarif de la 89 lei până la 250 lei.


Un alt avantaj al serviciilor AloTractari.ro este faptul că 24 de ore din 7 zile, cineva este întotdeauna prezent pentru a oferi sprijin, iar intervenţiile au loc în maximum 30 de minute de la apel, doar în Bucureşti. Printre cele mai bune motive pentru care această firmă de tractări auto este foarte bună le reprezintă constatarea gratuită a defecţiunilor şi oferirea celor mai bune sfaturi pentru autovehicul. Dacă eu aş avea vreodată probleme cu maşina prin Bucureşti, ştiu la cine aş apela!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu