joi, 19 martie 2015

Untitled post

În ultima perioadă nu am mai fost activ pe blog, ceea ce mă întristează puţin, însă totodată mă bucură pentru că am reuşit să stau departe de laptop şi de tot ce înseamnă advertising şi alte chestii din acestea. Sincer, după ce toată luna ianuarie şi februarie am scris ca un roboţel, în luna martie am rămas pur şi simplu fără idei de subiecte, chiar dacă am căutat pe internet subiecte de abordat pe un blog. Astăzi revin, însă am şi o veste. În decursul zilei de ieri (18.03.2015), am fost contactat de cineva care ar dori să îmi cumpere blogul. Dacă s-a mai întâmplat şi altora în aceeaşi zi, nu ştiu, însă am ajuns la ideea că mi-ar prinde bine o sumă generoasă de bani. Nu vreau să spun cât anume am cerut pentru blog, însă cu banii pe care i-aş putea primi mi-aş cumpăra un domeniu personal şi aş începe totul de la capăt, plus că aş avea şi bani să mă întreţin pentru tot anul. Scenariul cel mai fericit ar fi acela în care eu aş primi banii, chiar dacă aş fi trist pentru o perioadă datorită faptului că am dat altcuiva cea mai mare muncă a mea.

Deşi nu cred că este foarte important, vreau să îmi motivez puţin inactivitatea. În urmă cu ceva timp vă spuneam cum că vreau să studiez în Danemarca după terminarea liceului. Ei bine, de la începutul anului am căutat cât mai multe materiale şi informaţii care m-ar putea ajuta să îndeplinesc acest vis al meu. De la începutul lunii februarie am luat legătura cu LSRS, iar acum mi se oferă şansa să discut cu propriul meu mentor, care este de asemenea stabilit în Danemarca. Deşi procesul este greoi, deoarece persoana cu care ţin legătura nu acordă suficient de mult timp întrebărilor mele, însă nu judec pe nimeni, pentru că până la urmă este un voluntar care face tot posibilul să mă ajute, cred că am ajuns să înţeleg vreo câteva chestii foarte importante în ceea ce priveşte tranziţia aceasta de la învăţământul românesc la cel danez, dar mai important, am înţeles cum să caut singur facultatea cu programele potrivite, care se mulează perfect cu opţiunile mele. Încă un an mai am până termin liceul, iar acest lucru mă alarmează, pentru că aş vrea să fac în aşa fel încât totul să fie pregătit şi sigur la momentul potrivit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu