miercuri, 25 februarie 2015

Recenzie: Concept V Body


Luna aceasta mi-am propus să fac o mică schimbare în ceea ce priveşte gama de parfumuri pentru barbati. Deşi v-am spus că nu am primit doar un singur parfum de la Aoro în luna decembrie, eu m-am axat foarte mult doar pe două parfumuri care mi-au plăcut foarte mult, însă luna aceasta pe primul loc se află parfumu Concept V Body. Este un parfum promiţător care merită banii, însă înainte de a concluziona şi a spune cât de bun este, trebuie să spun câteva cuvinte despre el. 

E drept, primul lucru care m-a atras la acest parfum Concept V Body a fost sticluţa în care se află. Este ceva inedit pentru mine, întrucât nu am mai văzut un asemenea recipient până acum. Ce este drept, până şi cutia în care a venit ambalat parfumul m-a atras atunci când l-am luat. Îmi plac foarte mult culorile vii, iar acesta mi-a inspirat foarte mult optimism prin culorile sale. În orice caz, trecând la parfum şi la aroma sa îmbietoare, trebuie să recunosc, miroase genial. Problema cea mai mare este că trebuie să mă dau cu foarte mult parfum ca să îi simt mirosul. Nu ştiu, dar sper să fie doar o problemă la mine, întrucât nu pot să îi simt prea bine aromele. O singură nuanţă iese foarte tare în evidenţă, aceasta fiind cea de scorţişoară. Lasă o notă de eleganţă aparte purtătorului, însă eu aş recomanda acest parfum doar în zilele calde. Nu ştiu de ce, dar îmi inspiră o imagine primăvăratecă sau de vară. Ce îmi mai place la acest parfum este faptul că nu este are o aromă înţepătoare, ci mai degrabă catifelată. Pentru mine Concept V Body este un parfum rezonabil şi foarte accesibil.


Pe site-ul Aoro.ro, acest parfum poate fi găsit la preţul de 29 RON, iar impresia clienţilor faţă de produs este una interesantă. A fost evaluat de mai mulţi clienţi, iar aceştia, la fel ca mine, au avut o părere foarte bună despre recipient, cu toate că intensitatea lasă de dorit, iar acest lucru s-a putut observa şi la rating. În ceea ce priveşte numele liniei de producţie a parfumului, aceasta este Concept V Design, aparţinând companiei Gianluigi Vicinanza. Această companie se bucură de 20 de ani în domeniu şi are nişte produse excelente. Îmi place foarte mult ideea care stă la baza companiei: „Un tip de personalitate, o singură aromă semnificativă”. Într-adevăr, are o aromă foarte interesantă şi unică. Până acum nu am mai găsit un asemenea parfum, ceea ce m-a surprins într-un mod plăcut. Prietenii mei susţin cu vehemenţă faptul că mirosul lui este foarte puternic şi plăcut, însă eu îl simt mai mult plăcut decât puternic. Orice ar fi, îşi merită banii.


Per total mă arăt mulţumit de acest parfum, deşi cred că s-ar fi putut lucra puţin mai mult la el. Mă deranjează foarte mult situaţia aceasta în care sunt pus, şi anume aceea de a pierde mirosul parfumului după câteva minute, însă trebuie să recunosc şi repet, scorţişoara face o treabă minunată. Pentru cei care vor un parfum care să îi pună în evidenţă personalitatea sportivă sau charismatică, recomand cu încredere acest produs.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu