duminică, 8 februarie 2015

Monday. Here we go again.

După o săptămână de vacanţă binemeritată, tot nu îmi vine să cred că timpul a trecut atât de repede şi mâine este o nouă zi de şcoală. În această zi de duminică mi-am făcut timp şi pentru puţină distracţie în familie. Am vizionat câteva filme bune la TV, am râs pe seama unor videoclipuri amuzante şi am luat cina în familie. Mi-a părut rău totuşi că nu am realizat cât de rapid a trecut tot timpul liber pe lângă mine şi că nu am reuşit să fac prea multe. Cu toate acestea, primul volum din romanul "Ion" este terminat şi pot să spun că am rămas cu un gust plăcut după lecturarea lui. Na că am reuşit să fac şi ceva ce mi-am propus de la începutul vacanţei. Într-o altă ordine de idei, azi dimineaţă am participat la slujba de la biserică şi am luat parte la una dintre cele mai frumoase pilde pe care o pot cunoaşte. Este vorba de pilda fiului risipitor, care în mod inconştient am mai ascultat-o de foarte multe ori, fiind povestită de diferite persoane. Mi se pare foarte interesantă, întrucât este pilda cu cea mai mare rezonanţă în sufletul meu. În cele din urmă pot recunoaşte că duminica mea a fost foarte plăcută. A voastră?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu