luni, 16 februarie 2015

Fashion post #6

Au trecut deja câteva zile bune de când nu am mai scris ceva pentru această rubrică, iar acum că tot veni vorba, cu toate sinceritatea, nici nu ştiu despre ce anume aş mai putea scrie. Tocmai din cauză că am prea multe idei am ajuns în situaţia de a nu şti despre ce să scriu. În orice caz, cred că o să abordez ceva mai simplu de această dată. Mă gândeam foarte mult ca la vară să abordez o ţinută pe cât se poate de simplă. Fiindcă nu prea mai am prin dulap nicio pereche de blugi, mi-am propus să caut cât mai mult să mă orientez spre ceva modern, dar totodată obişnuiţi. Aşa cum cred că v-am mai spus în alte postări, nu pot să sufăr hainele cu imprimeuri, dar nici pe cele cu găuri prin ele, cusături sau prea multe buzunare. Simplu este drăguţ! Simplu este fashion! Tocmai de aceea am luat în vizor următoarea pereche de blugi de culoare albastră.





Nu am purtat niciodată pe timp de vară o pereche de blugi în modul prezentat în imaginea anterioară, iar acest lucru mi-a stârnit o dorniţă arzătoare să mă implic mai mult în ceea ce priveşte modul în care mă îmbrac. Am avut câteva încercări de a-mi sufleca puţin blugii, însă s-au dovedit a fi erori în modă, pentru că nu aveau aspectul destul de strâmt cât să arate precum cel din imagine, sau nu sunt eu destul de gras pentru a purta corect o pereche banală de blugi. Cu toate acestea, nu mă voi da bătut până când nu voi avea măcar o astfel de pereche de blugi şi voi şti că pot să merg încălţat în tenişi, cu un tricou fără imprimeu, având un look simpatic şi elegant.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu