joi, 19 februarie 2015

Deşteaptă-te, române!

Se pare că românii au ajuns din nou ţinta presei străine. Ştiam de mai mult timp de "atacurile" la adresa poporului român, însă mi se pare incredibil cum se poate ca dup atâţia ani în care am dovedit că suntem un alt neam decât ne cred ei, aceştia încă îşi continuă planul nesimţit şi defăimător la adresa ţării noastre. Dacă  nu ştiţi despre ce este vorba, în urmă cu câţiva ani, francezii, drăguţii de ei, ne-au luat la mişto în cel mai oribil şi jegos mod cu putinţă. 


Astăzi englezii ne-au luat în vizor şi au făcut trei filme care prezintă viaţa românilor din Marea Britanie (care a dovedit prin această acţiune că este mai mică decât era). Evident, filmele sunt "comice" şi au rolul de a ne defăima din nou. Problema este că nimic din ceea ce apare în acele filme nu reflectă realitatea, după cum spun foarte mulţi români stabiliţi în Marea Britanie.

Deşteaptă-te, române! Din cauza cerşetorilor ţigani care au plecat în toată lumea şi ne-au făcut o reputaţie de tot rahatul prin furturile lor, presa străină e plină de porcării la adresa noastră. Greşeala cea mai mare este a noastră, pentru că le permitem să facă astfel de lucruri. Ne-ar trebui mai mulţi oameni care riposteze, exact ca următorul blogger.


Îmi cer scuze pentru limbajul pe care l-am abordat în vederea redactării acestui articol, însă mă simt forţat să o fac şi pe asta, întrucât nu mai pot înghiţi xenofobia popoarelor "occidentale".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu