marți, 10 februarie 2015

BlogalInitiative şi cea mai tare campanie pentru bloggeri


De curând am aflat că BlogalInitiative au dat startul unei campanii super tari în care tot ce trebuie să faci este să îţi spui părerea în ceea ce priveşte grila de seriale Boomerang şi să spui care este cel mai potrivit desen animat pentru a fi vizionat împreună cu familia. Pentru prima oară de când deţin blogul acesta nu am fost mai încântat de premiile unei campanii pentru bloggeri decât cele de la această campanie. Înainte de toate vreau însă să vă spun despre ce este vorba. 

Pe data de 2 februarie 2015, Boomerang a schimbat sigla afişată la televizor, motiv pentru care cei care se ocupă de acest program TV minunat pentru copii, au decis să sărbătorească această schimbare şi în mediul virtual, prin intermediul unui concurs destinat bloggerilor. În ceea ce priveşte premiile pe care le-a pus la bătaie echipa Boomerang, acestea sunt cele mai tentante premii cu putinţă. 

Aşadar, pentru bloggerul clasat pe primul loc premiul constă într-un televizor LED Panasonic de 106cm, "smart" pe de altă parte. În ceea ce îl priveşte pe bloggerul clasat pe locul al doilea, acesta va primi un Playstation 4, în timp ce locul trei va fi premiat cu o cameră foto Sony. Cum să nu fii tentat să participi la un asemenea concurs?! În orice caz, eu deja am făcut-o şi sper să reuşesc să mă clasez pe unul dintre cele trei locuri. Pentru că am această ocazie, urez tuturor celorlalţi participanţi mult noroc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu