luni, 16 februarie 2015

Anu' ăsta dau de permis!

Da! Am decis! Anu' ăsta o să dau de permis! Şi acum nu o spun doar pentru că aşa o fi la modă, dar anul acesta împlinesc 18 ani şi ştiu că o să am foarte mare nevoie de acest carnet de conducere. Deşi nu voi avea de la început un autovehicul, ştiu că nu va dura prea mult până când se va face ceva din acest punct de vedere. Cu toate acestea, mă gândesc de pe acum la problemele pe care le-aş putea întâmpina odată cu această nouă responsabilitate. Eu nu am privit niciodată carnetul de conducere ca fiind ceva banal. A conduce o maşină este un lucru mare, deşi în ultima perioadă pare că nu este chiar aşa şi că toţi analfabeţii pot să îl ia, însă eu văd acest lucru ca pe o mare responsabilitate. În primul rând siguranţa este foarte importantă, iar aceasta trebuie tratată cu mare seriozitate, iar atunci când spun siguranţă mă refer atât la a celui care conduce autovehiculul cât şi a celor care participă la trafic sau chiar pietonii. În al doilea rând, nu vreau să conduc o maşină doar de dragul de a mă afişa prin oraş cu ea, ci pentru a-mi face treaba cu ea.

Trecând peste acest aspect, îmi pun în minte o altă situaţie foarte importantă. Tatăl meu a avut întotdeauna asupra lui atunci când conducea maşina o trusă cu scule auto. El a făcut rost de ea de la un foarte bun prieten de-al lui, însă eu nu voi beneficia de un asemenea privilegiu, de aceea trebuie să îmi asigur din timp cele necesare pentru o bună funcţionare a autovehiculului. Aşadar, cu doar câteva click-uri şi taste apăsate, intru pe laptop şi caut câteva cuvinte cheie pe internet. Ce credeţi? Printre primele afişări gasesc Lincos online, magazin online de unde îmi pot asigura tot stocul necesar pentru autovehiculul meu. Am intrat pe acest site, pe care vi-l recomand şi dumneavoastră dacă sunteţi în aceeaşi situaţie, şi nu numai, şi am găsit o grămadă de lucruri utile. De la scule auto până la echipamente de vulcanizare, Lincos oferă una dintre cele mai variate game de produse cu care ai putea la fel de bine să îţi deschizi propriul atelier. Ceea ce îi recomandă pe piaţă pe aceştia sunt preţurile şi calitatea produselor. Întrucât au dovedit în timp că sunt o forţă redutabilă în acest domeniu, aceştia au ajuns să aibă showroom-uri în mai multe oraşe ale ţării, precum: Bucureşti, Oradea, Satu Mare, Cluj-Napoca, Bacău, Harghita şi Timişoara. Ba chiar mai mult de atât, au un showroom în Ungaria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu