luni, 26 ianuarie 2015

Sunt partenerii străini finanţatori pentru bloggeri?

Revin asupra unei teme care mi-a mai trecut prin minte în trecut şi despre care am mai scris, însă de această dată este puţin diferită. În această postare vreau să vă spun câteva lucruri despre cum puteţi atrage sponsori străini pentru blogul dumneavoastră. Mulţi dintre bloggerii pe care îi citesc nu au abordat o asemenea metodă, întrucât nu o cunosc şi nu îi cunosc beneficiile. M-am gândit că ar fi minunat ca din când în când cineva să mai aducă la lumină câteva din secretele lor. Aşadar, eu mi-am propus să vă spun ce fac eu cu blogul meu de atrag foarte mulţi sponsori. 


În primul şi în primul rând trebuie să vă spun că este ca o vânătoare de fantome. Deşi numai gândul la faptul că puteţi face bani frumoşi din urma postărilor dumneavoastră de pe blog vă intrigă atât de mult încât aţi face/scrie orice, trebuie să ştiţi că este o luptă destul de grea să dovediţi sponsorilor că merită să investească bani în ceea ce publicaţi pentru a le promova produsele. Eu fac acest lucru de aproape şase luni, iar rezultatele sunt minunate. Ţinând cont de faptul că am un card de credit la care am aplicat să deschid şi un cont pe Paypal, banii îi pot vira pe card oricând sau pot să fac cumpărături în mediul virtual. În ambele situaţii, tot eu sunt câştigător. Bine, bine, dar cine sunt aceşti sponsori? Trebuie să înţelegeţi că sponsorii nu se găsesc la întâmplare, ci trebuie căutaţi cu mare atenţie. În general, eu contactez sponsori din ţările asiatice. Foarte multe magazine din Asia sunt dispuse să îşi extindă afacerile şi în mediul virtual, aşadar am reuşit să iau legătura cu peste 6 sponsori deschişi să avem parteneriate de lungă durată. Desigur, am mai aflat de anumite cazuri în care bloggerii contactaseră sponsori din Statele Unite ale Americii sau chiar din Regatul Unit, urmând ca aceştia să înceapă o serie de colaborări, deci nu este musai să fiţi cu ochii doar pe asiatici. 


Punând punctul pe "i" şi subliniind ce este mai important în abordarea unui sponsor străin pentru blog, orice blogger trebuie să îşi facă un model de e-mail pe care să îl înainteze tuturor deţinătorilor de afaceri. Dat fiind faptul că mă axez foarte mult pe magazinele de haine, vă recomand să faceţi acelaşi lucru, întrucât aceştia sunt cei mai optimişti atunci când vine vorba de promovarea produselor în mediul virtual. Problema cea mai mare este că trebuie să compuneţi un mesaj în limba engleză în care să le arătaţi ce parteneriate aţi mai avut în trecut, ce experienţă aveţi ca blogger şi statisticile blogului. Făcând aceste lucruri, reuşiţi să captaţi atenţia celui care va deschide mesajul primit din partea dumneavoastră. Cel mai important este ca acesta să observe activitatea sporită pe care o depuneţi asupra blogului şi numărul cât mai mare de parteneri cu care aţi colaborat şi cu care încă aveţi parteneriate active. Dacă nu vă răspund, nu vă faceţi griji. Fiţi perseverenţi şi continuaţi să trimiteţi mesaje la cât mai mulţi posibili parteneri.

Din punctul meu de vedere, aceşti colaboratori reprezintă o foarte bună sursă de venit în mediul virtual, care merită să fie abordaţi. În decursul a doar câtorva luni de când lucrez cu persoane din străinătate am reuşit să strâng peste 300$ şi să primesc haine gratuite pentru a le promova. Merită fiecare clipă pierdută în faţa computerului/laptopului în care scrieţi câteva cuvinte despre produsele celor cu care colaboraţi. Vă invit să încercaţi şi credeţi-mă că efectele se vor resimţi şi în mediul virtual.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu