luni, 5 ianuarie 2015

Schimbări pe care le aştept de la 2015

Anul acesta trebuie musai să se schimbe foarte multe lucruri. Mi-aş dori foarte mult să aflu că situaţia financiară a ţării s-ar putea redresa, întrucât am suferit prea mult din cauza sărăciei şi ştiu că nu merităm un asemenea lucru. Ţinând cont de faptul că suntem o ţară modernă, civilizată şi europeană, mi-ar plăcea de asemenea să se ţină mai mult cont de legile ţării. Sunt puţin prea săturat la vârsta mea de toate mizeriile şi scandalurile care pot avea loc în această ţară minunată. Deoarece multe ar mai fi de schimbat la această ţară, am decis să trec la schimbările pe care vreau să le văd în viaţa mea. În primul rând este vorba starea mea spirituală. Anul trecut ceva pur şi simplu m-a măcinat, deşi nu îmi pot explica altfel decât din cauza stresului. O schimbare în viaţa personală este întotdeauna bine primită. 2014 a fost un an definitoriu pentru întreaga mea personalitate, întrucât am trecut prin mai multe evenimente specifice vârstei care nu au făcut nimic altceva decât să înrăutăţească situaţia. Deci, pentru că nu vreau să extind această idee la infinit, am trecut din rău în mai rău. Totuşi, pentru că am intrat în noul an, îmi doresc să reuşesc să menţin legăturile şi relaţiile de prietenie cu acei câţiva prieteni foarte buni, dar puţini, prieteni pe care îi am. Desigur, şi o prietenă ar merge, însă nu mă grăbesc din acest punct de vedere. O ultimă schimbare la care mă aştept? Sper să îmi pun ordine în gânduri şi să mă hotărăsc în privinţa ţării în care îmi voi face studiile. Temporar sunt puţin ameţit, gândindu-mă foarte mult la Danemarca şi Regatul Unit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu