marți, 6 ianuarie 2015

Să dansăm!

M-am gândit foarte mult în ultima perioadă să iau cursuri de dans. Îmi aduc foarte bine aminte faptul că ultima dată când am fost nevoit să dansez cu cineva nu a ieşit prea bine. Am fost la majoratul verişoarei mele, însă ceva nu a mers exact cum mi-aş fi dorit. Pun pariu că partenera mea de dans a avut piciorul negru de vânătăi la cât de mult am călcat-o. La un moment dat chiar îmi era milă de ea, însă nu puteam rezolva în niciun alt mod această situaţie oribilă. Aşadar, o idee măreaţă mi-a făcut inima să tresare de bucurie. Este vorba de latino-time, o şcoală de dans foarte apreciată pentru cursuri şi lejeritatea cu care sunt elevii învăţaţi să aprecieze arta dansului.

Această dorinţă a mea vine în urma faptului că nu ştiu să dansez prea bine şi chiar mi-aş dori să nu mai am această ruşine constantă de fiecare dată când mă aflu pe ringul de dans. Îmi doresc foarte mult să mă simt în largul meu pe ringul de dans şi să pot să dansez alături de prieteni, fără grija şi frica de faptul că aş putea arăta ciudat. Dansul este foarte frumos, iar eu l-am apreciat întotdeauna, motiv pentru care este musai necesar pentru mine să îmi perfecţionez cunoştinţele despre această artă şi despre modul în care se practică.

Dat fiind faptul că sunt tânăr, vă daţi seama că aş dori să merg şi eu la o petrecere, însă de foarte multe ori am avut această jenă că nu ştiu să dansez. Îmi doresc să fiu activ, acum cât mai am timp şi cât mă mai pot distra. Nu am dansat prea des la viaţa mea, deci cred că nu aş avea nimic de pierdut dacă aş apela la cursuri de dans de la această şcoală renumită din ţară. Un singur lucru îmi doresc, şi anume doresc să învăţ să dansez cât mai rapid cu putinţă. Cel mai mult îmi plac dansurile lente, dar nu spun nu nici dansurilor care pun în mişcare sângele în vene. Dansul, una dintre cele mai frumoase metode de a ne manifesta din punct de vedere artistic, se numără, probabil, printre cele mai simple căi de a ne exprima sentimentele. Aşadar, dacă şi voi vă aflaţi în această problemă, vă sugerez să apelaţi cu încredere la şcoala de dans menţionată anterior în această postare. Dansează, neamule! Mâine vei fi mult prea bătrân ca să o mai faci!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu