luni, 26 ianuarie 2015

Random post

Nu ştiu despre voi, dar mie mi s-a cam acrit de lipsa timpului liber. Îmi doresc neaparat să treacă mai repede şi această săptămână, să am parte de puţin răgaz şi să pot să îmi organizez mai bine activităţile din viaţa de zi cu zi. Tare dor îmi este să mai particip şi eu pe la un concurs marca BlogAwards, însă de vreme ce liceul îmi ocupă mare parte din timp, iar acasă nu am nici acolo prea mult timp pentru mine, am zis că este mai bine să mai aştept puţin cu toate concursurile la care cred cu tărie  că aş putea câştiga cu uşurină. În orice caz, luna ianuarie a venit cu o veste teribilă pentru noi, elevii claselor de-a 11-a. Semestrul al doilea se anunţă furtunos, întrucât în luna martie vom da simulări pentru BAC. Exact ce îmi mai lipsea! Iar ideea principală nu este aceea că nu vreau să le dau, însă ştiu că profesorii ne toacă prea mult cu nişte informaţii inutile, pentru un examen care nu va avea loc decât peste un an. Înţeleg necesitatea pregătirii elevilor din timp pentru examenul maturităţii, însă simulările pentru clasele de-a 11-a sunt inutile şi o foarte mare pierdere de timp. Problema mea cea mai mare, şi recunosc cu ruşine, este aceea că nu am citit la timp operele pe care trebuie să le ştiu pentru BAC. Este puţin îngrijorător pentru mine, ţinând cont de faptul că în 2016, când voi da eu BAC-ul, la limba şi literatura română s-au mai adăugat şi studiile de caz, asta pe lângă toate celelalte opere pe care ar trebui să le ştiu. Aşadar, viaţa mea este ruinată. Nu spun că neaparat din cauza sistemului nenorocit în care trăiesc, întrucât o parte din vină se află în mâinile lor, însă cealaltă parte din vină se află în mâinile mele. Nu am prea avut această plăcere de a citi, anul trecut prin vară fiind ultima dată când am citit ceva mai complex, însă nici acolo nu mi-am dus misiunea la bun sfârşit, iar plictiseala îşi spusese deja cuvântul. Ce pot să spun? Din cauza tehnologiei şi a dependenţei de gadget-uri şi informaţii pe internet, cărţile devin un subiect aproape tabu pentru mine. Cu toate acestea, mi-ar plăcea să am mai mult de 24 de ore pe zi ca să pot să fac tot ce îmi propun în acea zi şi să pot să şi citesc cărţi. Dacă aş avea mai mult timp, credeţi-mă pe cuvânt că aş face-o şi pe asta! Însă, până când nu va primi ziua încă vreo 10 ore în plus, nu cred că voi pune prea curând mâna pe o carte, în afară de cele de la liceu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu