joi, 29 ianuarie 2015

Propuneri?

Așadar, anul acesta m-am gândit să îmi fac viața exact așa cum mi-o doresc. 2014 a fost anul în care am început acest proces de transformare în bine, însă nu s-au simțit chiar toate schimbările pe care mi le-am propus. Dat fiind faptul că totul s-a întâmplat într-un timp relativ scurt, nu am reușit să fac nimic altceva decât să îmi reprogramez toate planurile pentru anul acesta. Mi-am dorit foarte mult să încep să zâmbesc mai mult și să mă bucur de orice detaliu al vieții. Am făcut-o! Am început să zâmbesc la orice lucru și să simt cum nimic altceva din lume nu mă mai poate deranja. Eu sunt cel mai important și asta este tot ceea ce contează. Este o gândire pozitivă și ajută foarte mult. Pe de altă parte, îmi doresc foarte mult să îmi lucrez corpul. Cu părere de rău recunosc faptul că am început să fac acest lucru încă din 2013, însă am abandonat exercițiile fizice și am început să lenevesc din ce în ce mai mult. Vreau să mă duc din nou la sală și să fac mișcare cât mai multă, ca la sfârșitul zilei, când voi ajunge acasă, vreau să simt că sunt cel mai tare tip pe care l-am putut cunoaște vreodată.


Am avut o gândire foarte proastă din acest punct de vedere, fiindcă aveam impresia că arăt foarte bine și așa. Probabil că arăt foarte bine și așa, însă întotdeauna mi-am dorit să fac ceva mai mult pentru mine încât să simt că am dat tot ce am avut mai bun pentru a arăta în forma mea cea mai frumoasă. Exact ca un fluture! Să pot să merg pe stradă și să captez privirile celorlalți. Cam asta îmi doresc!


Cel mai important lucru la care lucrez de ceva timp este ieșitul în oraș. Mi-am făcut în sfârșit un anturaj bun (normal că gândesc asta și spun că este bun... de vreme ce sunt cei mai buni prieteni ai mei) și petrec din ce în ce mai mult timp cu ei prin cafenele și prin oraș. Ne plimbăm, râdem și bem. Totul cu o anumită măsură, desigur. Cu toate că vreau neaparat să încep să ies și seara, deși programul pe care îl avem este împotriva tuturor. Chiar și așa, de la vară s-ar putea ca lucrurile să se schimbe.


Și nu în ultimul rând, de mult timp îmi doresc să mă apuc de vlogging. Se prea poate ca nici anul acesta să nu reușesc acest lucru, întrucât vreau să mă axez foarte mult pe învățatul pentru BAC și tot ce ține de școală. Nu voi face abstracție nici de celelalte activități pe care le am în viața personală, însă am convingerea că un posibil vlog mi-ar fura tot timpul pe care l-aș avea, cu toate că mi-ar plăcea la nebunie să fac ceva ce mi-ar umple majoritatea timpului. Oricum, voi strânge niște bani pentru un DSLR frumușel și voi încerca să fac niște pași în această direcție, cât de curând.

Un comentariu: