marți, 27 ianuarie 2015

Merită bijuteriile Melize?

Mă întrebam, oare care sunt detaliile pe care se bazează o femeie atunci când își alege o bijuterie? Nu am putut niciodată să le înțeleg pe cele care poartă gablonțuri de doi lei sau niște tinichele vopsite în culoarea aurului, așa cum nu pot să le înțeleg nici pe acelea care consideră că inelele și cerceii din plastic sunt frumoși. Dacă ar fi după mine, atunci când cumperi o bijuterie ar trebui să ții cont de preț, calitatea materialului din care este confecționată bijuteria și aspectul. În ceea ce privește prețul, pentru că acesta mi se pare cel mai important, cred că este imposibil să îți cumperi o bijuterie de calitate la un preț mic, ceea ce mă duce cu gândul la faptul că mai bine investești niște bani în ceva ce știi că o să reziste, îți place și arată bine. Frumusețea și calitatea au un cost, iar acestea pot fi găsite pe site-ul de bijuterii Melize.


Aceste melize bijuterii sunt foarte frumoase, iar eu ca bărbat mi-am dat seama de acest lucru, după ce am cercetat mai amănunțit catalogul online cu produsele acestora. Pe site-ul lor, și anume www.melizebijuterii.ro, găsiți o vastă gamă de accesorii pentru femei, la prețuri rezonabile și calitate superioară. Am mai scris în trecut despre această firmă, însă sunt ferm surprins de numărul de persoane care apreciază acest magazin virtual, ceea ce mă încântă foarte mult. Sunt un devorator de informații, iar pe lângă doza zilnică de știri pe care mi-o iau de pe internet, în mod regulat fac și câteva căutări asupra site-urilor ce țin de modă, sănătate și electronice. Mai cu seamă mă opresc asupra magazinelor destinate modei. Așadar, după ce am dat din nou de melize bijuterii, m-am gândit și mi-am pus întrebarea: oare merită bijuteriile Melize?

Pentru că știu că am și câteva cititoare, nu vreau să vă las baltă și o să vă dau câteva motive pentru care merită să cumpărați bijuterii de la Melize. Trebuie să încep prin a spune că nu foarte multe magazine oferă clientului posibilitatea de a returna produsul în cazul în care există vreo defecțiune de care departamentele care au pregătit comanda nu au băgat de seamă. Ei bine, Melize pune la dispoziție acest serviciu, iar lucrurile bune nu se sfârșesc aici! Livrările se pot face prin Poșta Română sau prin curier. Taxele de transport diferă în funcție de modul prin care decideți să primiți coletele, însă, la comenzile peste 150 lei (Poșta Română), respectiv peste 400 lei (curier), transportul este gratuit, iar coletele ajung în intervalul a 72 de ore. Dacă sunteți în criză de timp și aveți nevoie neaparat de produsele comandate într-un timp cât mai scurt, puteți contacta magazinul și să transmiteți faptul că doriți să primiți cât mai rapid coletul. Ce poate fi mai tare de atât?! A, și pentru că nu vreau să uit de un aspect foarte important, Melize vă pune la dispoziție un sistem de garanții în cazul în care doriți să returnați produsele sau acestea nu sunt pe măsura așteptărilor dumneavoastră.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu