sâmbătă, 31 ianuarie 2015

Fashion post #4

Trebuie să recunosc, am un idol în ceea ce privește frumusețea, pe care tare mult mi-aș mai dori să îl pot imita sau măcar să pot împrumuta de la el câteva elemente de îmbrăcăminte! Este vorba de Gerard Butler. Lăsând la o parte toate rolurile jucate în filme, acest om arată foarte frumos. Deși se poate ca unii dintre voi să fiți bulversați în ceea ce privește afirmația anterioară, să știți, în special femeile, că și bărbații își doresc să arate ca anumite persoane din lumea Hollywood-ului. Mi-e mi-ar plăcea foarte mult să arăt ca acest actor desăvârșit.

De la construcția feței până la mușchi, Gerard Butler este modelul după care vreau să îmi modelez corpul. Desigur, nu vreau să devin absurd și să încep să fac vreo operație estetică doar pentru a mă apropia cât mai mult de aspectul actorului, însă mi-ar plăcea la nebunie să fiu nițel mai cărnos și să fiu ceva mai înalt. Nu spun că sunt un slăbănog, însă îmi cunosc statura destul de bine, iar la vârsta de aproape 18 ani eu arăt ca un adolescent de 14 ani. Aproximativ!


În ceea ce privește vestimentația abordată de star-ul de cinema, ador în totalitate modul în care se îmbracă. Toate hainele purtate de el par atât de simple și totuși iată că are o notă de eleganță aparte. Probabil o fi și din cauza mușchilor! Oricum, după cum mi-am propus, la vară voi începe un program intensiv de sport și voi da tot ce am mai bun pentru a deveni măcar puțin din ceea ce îmi propun să fiu până la începutul toamnei. 

Vreau neaparat să vorbesc puțin despre brățara pe care o poartă la mână. Sper să nu mă înșel, dar cred că poartă o brățară din metal/argint. Nu sunt un foarte mare fan al acestor brățări, întrucât nu îmi plac materialele dure. În schimb pot spune că am o pasiune pentru brățările din piele și materiale textile. M-aș vedea toată vara purtând la mână o brățară din materiale simple, dar cu o formă asemănătoare celei din imaginea anterioară. Pentru că vreau să vă faceți o idee mai bună despre brățara pe care aș dori să o port, jos aveți o poză cu un model.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu