luni, 26 ianuarie 2015

Fashion post #2

Anul acesta mi-am propus să îmi diversific puţin garderoba şi ştiu că mi-ar trebui şi mie un sacou şi o pereche de pantaloni care să se asorteze. Sunt un foarte mare fan al modei şi am văzut ce se mai poartă în ultima perioadă, iar de vreme ce sunt destul de înalt şi am un corp destul de bun pentru a aşeza câteva ţoale pe mine, cred că ar fi chiar super să am şi eu o haină pentru o ocazie mai specială. Nu spun nu, am cu ce să mă îmbrac la o petrecere sau la un eveniment mult mai important, însă îmi trebuie ceva care să mă identifice ca având acel ceva special şi unic. Şi nu ştiu despre voi, dar eu am ce am cu hainele în carouri. De când mă ştiu îmi plac hainele în carouri, indiferent de culoare, material sau tipul de haină. În orice caz, am găsit un model de vestimentaţie pe care doresc să o abordez în viitorul apropiat. Întrucât nu mai este mult şi voi împlini 18 ani, cred că a venit vremea să mă pregătesc aşa cum trebuie. Există şi modele mult mai frumoase decât cel pe care vi-l arăt puţin mai jos, însă acesta este doar un model care să vă facă o idee asupra vestimentaţiei pe care o vreau la mine în garderobă. Desigur, pe lângă aceste haine mai merge şi un ceas frumos şi elegant, o curea care să se potrivească şi o pereche impresionantă de pantofi sau tenişi de la Chuck Taylor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu