miercuri, 21 ianuarie 2015

Fashion post #1

M-am gândit foarte mult la ce mi-ar mai trebui pentru anul acesta, iar lista de cumpărături pare că devine din ce în ce mai mare cu fiecare an. În orice caz, vreau să vă prezint câteva haine pe care vreau să le cumpăr în luna februarie. Am decis ca în fiecare lună să fac câte o astfel de postare cu ceea ce îmi doresc. Mă voi axa foarte mult pe haine, pentru că acestea nu sunt niciodată prea multe într-o garderobă, iar după o teorie de a mea, un elev de liceu are nevoie de cel puţin o haină nouă pe lună.

În primul rând vreau să îmi cumpăr o cămaşă sau o jachetă de tăietor de lemne (lumberjack). Probabil că nu aţi mai auzit de o asemenea denumire, însă aţi văzut cu siguranţă o asemenea haină. Este vorba de acea cămaşă/jachetă cu carouri. Mai am alte cămăşi de acest tip, însă nu am avut niciodată una roşie, iar eu îmi doresc foarte mult una ca aceasta. Întotdeauna mi-a plăcut stilul casual, iar această cămaşă se potriveşte de minune cu personalitatea mea. Desigur, pe lângă aspectul pe care mi-l oferă, mă simt super confortabil într-o asemenea cămaşă. Am purtat cămăşi simple, fără imprimeuri, fără modele, însă în niciuna nu m-am simţit bine. Singura impresie pe care mi-o făceau cămăşile simple după ce le purtam era aceea că mă îmbrăcam cu o bucată de carton.

Un comentariu: