joi, 15 ianuarie 2015

Din ce îmi trag inspiraţia

De foarte multe ori mi-am pus singur întrebarea: de unde îmi trag inspiraţia pentru a scrie pe blog? Uneori am crezut că totul se datorează stării mele de spirit din momentul în care scriu. Cu toate că starea de spirit influenţează o foarte mare parte din mine atunci când scriu, nu este nici pe departe fenomenul care mă ajută să scriu. De fapt, am observat destul de târziu acest lucru, însă totul este spontan. Toate articolele pe care le-am scris vreodată pe acest blog au fost întotdeauna ceva spontan. Nu a fost nimic prea calculat sau plănuit din timp. În ceea ce priveşte inspiraţia, aceasta vine în momentul în care sunt foarte relaxat şi am mintea liberă. De obicei scriu despre ceea ce cred că merită să scriu în perioada respectivă. Însă, de multe ori am avut surpriza de a mă afla în postura în care să nu fiu pregătit să scriu ceva. Am încercat foarte multe metode, printre care se numără şi plimbările în aer liber, meditarea, cititul presei... însă, nimic! Bine, nu vreau să mint şi voi spune că îmi mai trag inspiraţia şi de la alţi bloggeri. Îi văd despre ce mai discută pe blogurile lor şi încep să mă gândesc dacă pot aborda şi eu subiectul respectiv. De cele mai multe ori nu mă prea pot baza pe subiectele pe care ei le abordează, întrucât majoritatea blogurilor pe care le urmăresc sunt de femei, iar ideile lor se cam contrazic cu ceea ce am în cap. Aşadar, rămân la ideea că totul este spontan şi că nu este nimic pregătit sau plănuit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu