vineri, 9 ianuarie 2015

Charlie Hebdo

După toată parada făcută de cei doi terorişti, se pare că francezii şi populaţia europeană devine din ce în ce mai solidară faţă de această poveste groaznică. Aşa cum spuneam în articolul anterior despre acelaşi subiect, lumea nu conştientizează faptul că religia este sacră, iar aceasta nu trebuie batjocorită, indiferent de religia celui care face caricaturile. În ceea ce îi priveşte pe cei de la publicaţie, au fost atenţionaţi de mai multe ori că se vor lua măsuri dacă se vor continua caricaturile. Nu mă miră faptul că doar islamul ia ştafeta şi face ceva în privinţa acestui lucru, întrucât ei au fost cei mai batjocoriţi, însă mă miră altceva! De ce creştinismul acceptă aşa ceva?








Un comentariu:

  1. Si eu mi-am pus exact aceeasi intrebare si mi-a fost frica dar si rusine sa imi dau un raspuns. Imi pare rau pentru cele intamplate in Franta si nu am cum sa nu raman indiferenta fata de astfel de actiuni, dar nu pot in acelasi timp sa nu condamn anumite actiuni!

    RăspundețiȘtergere