vineri, 9 ianuarie 2015

Cazanele Dunării, mai ceva ca în "Stăpânul Inelelor"

Mai ţineţi minte filmele din colecţia "Stăpânul Inelelor"? Eu da, şi le-am adorat întotdeauna. De când s-a lansat şi ultimul film din această colecţie de filme minunată, am vrut neaparat să vizitez şi eu o zonă turistică asemănătoare cu cea din filme. Cel mai mult vreau să merg pe apă. Am căutat pe internet nişte poze şi am găsit ceva spectaculos. Cazanele Dunarii sunt o zonă de foarte mare interes pentru turişti care spre fericirea mea, sunt exact ceea ce îmi doresc. Mai jos aveţi câteva poze cu o fotografie de la Cazane şi o poză din filmul "Stăpânul Inelelor" pe care vreau să le comparaţi.

Cazanele
Stăpânul Inelelor
Rezervaţia naturală Cazanele Mari şi Mici este minunată. Foarte puţini cunosc magia acestui loc, însă şi eu mă număr printre ei. Îmi doresc foarte mult să ajung în această zonă, întrucât secretele turismului românesc nu încetează să mă încânte niciodată. Rezervaţia are una dintre cele mai frumoase mănăstiri din ţară. Este vorba de mănăstirea Mraconia, care se află la 15 km de Orşova. Întrucât sunt un un fan al cunoaşterii şi pentru că mi-am propus să fac câteva drumeţii pe la mai multe mănăstiri, iar Mraconia se află printre mănăstirile pe care vreau să le vizitez. 

Un alt motiv pentru care vreau să vizitez acest loc minunat este acela că aici se află sculptat în stâncă chipul lui Decebal. Această sculptură este cea mai înaltă din Europa, având înălţimea de 55 metri şi lăţimea de 25 metri. Ar fi un eşec lamentabil să ajung pe acolo şi să nu trec tocmai acolo unde se află sculptat chipul liderului dac, strămoşul nostru. O mică parte din identitatea naţională se află în această zonă, fiind o oază a României. Nu multe state se poate mândri cu faptul că avem unele dintre cele mai frumoase zone de interes turistic din lume. Cu toate acestea, nu vreau să îi las doar pe străini să se bucure de aceste bogăţii ale pământului nostru, pământului românesc. Îmi doresc neaparat să ajung să vizitez Cazanele.

De foarte mult timp nu am mai scris pe blog despre turism, ba chiar îmi era dor. Acum că am ocazia, întotdeauna mi-am dorit să spun că nu am mai scris de ANUL TRECUT despre un subiect atât de plăcut. O zonă necunoscută de turişti păstrează mai mult timp misterul şi frumuseţea locului, ceea ce mă convinge şi mai mult că ar trebui să merg să vizitez Cazanele.


Aşadar, dacă doriţi să faceţi o vizită la Cazane, vă invit să intraţi pe cuvântul albastru de mai sus, acesta din urmă redirecţionându-vă către site-ul cesavezi.ro, pagină web unde veţi putea găsi mai multe informaţii decât v-aş putea oferi eu vreodată despre Cazane. Tot acolo am găsit informaţiile despre această zonă minunată pe care abia aştept să o străbat la pas sau într-o barcă. Sunt sută la sută sigur că odată ce voi fi ajuns la Cazane, nu voi regreta niciun bănuţ pe care l-am cheltuit pe transport, bagajul de drum şi toate cele necesare pentru o călătorie plăcută. Să descoperim România împreună!

Un comentariu:

  1. Sa stii ca si eu imediat ce am vazut pozele unui coleg facute vara trecuta la Cazane, am exclamat: Ai fost cu Frodo sa duci inelul? :)) Am ras pe cinste dar sa stii ca intr-adevar acolo este un peisaj de vis! Natura este minunata iar aceasta portiune nu are cum sa nu te impresioneze cu maiestria si minunatiile ei!

    RăspundețiȘtergere