vineri, 30 ianuarie 2015

Blogger... ce să-i faci?!

Am stat foarte mult și m-am gândit la faptul că blogul deja nu mai este ceea ce ar fi trebuit să fie. Deoarece activitatea mi s-a redus foarte mult în ultimele câteva luni, anul acesta am decis să fie unul care să schimbe cumva acest lucru. Sper că ați observat faptul că am început să fiu din ce în ce mai activ și că am schimbat aspectul blogului. Mi-am dat seama că o singură schimbare nu ar face prea mult, așadar aspectul blogului a trebuit lucrat puțin, fiind una dintre cele mai eficiente metode pentru a atrage din nou vizite. Un aspect curat și nou este întotdeauna plăcut. Așa-i?

În ceea ce privește activitatea mea, mi-am propus să fac mai multe non-advertoriale decât advertoriale întrucât nu prea mai am alte lucruri de făcut în viața de zi cu zi, iar blogul pare un mod numai bun de a-mi pierde timpul. Am început o nouă rubrică, și anume cea despre modă și cam ce cred eu despre ea, și se pare că am început să dezvolt un nou stil de a mă afirma în mediul virtual. Am observat o schimbare în modul în care scriu și cam tot promovez pe blog. În orice caz, sper ca felul în care am început anul pe acest blog să rămână la fel pe durata întregului an.

Un singur gând mai am în minte, pe care țin morțiș să vi-l spun. Mă gândesc serios să îmi cumpăr un domeniu .ro pentru blog, însă chiar nu știu dacă merită să iau toată munca de la capăt, întrucât voi avea din nou pagerank 0, iar activitatea pe care am depus-o pentru a mă afirma pe piața advertorialelor ar deveni inutilă. Cu toate acestea am banii, motivele și cam toate informațiile de care am nevoie pentru a cumpăra un domeniu. Această idee o las la nivelul unui simplu gând care, probabil, va deveni realitate în curând. Sunt blogger... ce să-i faci?!


Un comentariu:

  1. cam aceleasi ganduri le aveam si eu inainte sa cumpar domeniu propriu: cat de greu va fi? pr 0? oare o sa reusesc sa ma ridici din nou? cat timp va dura? etc,etc.. si acum, avand pr 0 si nemaiputand sa aplic la niciun advertorial, ca nu prea se cauta bloguri neindexate... tot nu-mi pare rau! pentru ca eu cred cu tarie ca lucrurile se vpr remedia si-mi voi recastiga notorietatea. oamenii raman aceeasi, cititorii trec la fel de des (poate mai des) pe la mine, asa ca eu cred cu tarie c-am facut o treaba buna! eu nu m-am gandit prea mult, sincer, ci am actionat! am zis fie ce-o fi, daca ma mai gandesc mult, chiar ca o sa-mi ia si mai mult pana sa-mi recastig pr-ul. asa ca...repede, repede, pe negandite, am facut-o si p-asta! sunt curioasa ce decizie vei lua si tu! mult spor, orice ar fi!

    RăspundețiȘtergere