miercuri, 17 decembrie 2014

Un Revelion de excepţie

Anul acesta am promis că o să fie cel mai bun an de până acum. Probabil că tot ceea ce îmi propun de Anul Nou urmează să se întâmple. Ei bine, anul acesta chiar a fost unul foarte bun pentru mine. Am avut foarte multe de câştigat şi am trecut cu uşurinţă peste toate problemele. Cu toate acestea, parcă nu sunt foarte mulţumit de ceva. Îmi doresc cu multă ardoare să sărbătoresc intrarea în noul an aşa cum se cuvine. Cum altfel aş putea să sărbătoresc Revelionul mai bine dacă nu lansând câteva artificii împreună cu familia şi prietenii? Artificiile au fost cele mai palpitante lucruri pe care le-am putut cunoaşte de când m-am născut. 

Timp de 17 ani, până acum, am trăit fiecare clipă la maxim la trecerile dintre ani. Artificiile au jucat un rol foarte important în viaţa mea. Prin intermediul lor am reuşit să mă menţin întotdeauna tânăr. Chiar şi acum, la 17 ani, recunosc fără ruşine că aş înălţa la cer un licurici care să lumineze şi să producă scântei pentru un minut sau două. Magia pe care o aduce o explozie de culori şi sunetul pe care îl produc acestea, îţi provoacă o stare nostalgică, menită să îţi readucă aminte de vremurile de mult apuse. 

Cu toate acestea, anul ăsta nu sunt sută la sută sigur că voi reuşi să dau foc nici măcar unei petarde. Din cauza legilor foarte aspre care fac referire la utilizarea produselor pirotehnice, chiar îmi este frică să mă mai apropii de ele. Cei de la nunţi nu au însă o asemenea problemă. Ei pot vizita şi apela echipa Otimar pentru a le furniza informaţii despre cele mai bune produse pirotehnice pe care le deţin aceştia. Desigur, Otimar se ocupă şi cu aranjamentele florale pentru nunţi, dar asta este o altă mâncare de peşte!

Revenind la subiectul iniţial, mă gândeam că, dacă nu voi apuca să cumpăr de la cineva o cutie cu petarde, să dau foc la un fitil sau să privesc cum cineva apropiat foloseşte pirotehnice, voi fi oarecum dezamăgit. Mă asigur de pe acum că aceasta va fi ultima dorinţă din an, întrucât chiar nu văd ce altceva mi-aş mai putea dori într-un timp atât de scurt. Posibil, ca în majoritatea anilor când nu aveam posibilităţile de a cumpăra produse pirotehnice, voi da o fugă până în centrul oraşului şi mă voi bucura de muzică, voia bună şi jocul artificiilor, care, la fel ca în fiecare an, este organizat de primărie.

Şi totuşi, oare merită să cumpăr artificiile acestea la care tânjesc? Ştiu că preţurile sunt cu mult peste sumele de bani pe care le pot deţine într-o lună de zile, lucrată. Probabil că nu este încă prea târziu pentru a mă pregăti. Cine ştie, poate că voi reuşi, în cele din urmă, să mă bucur împreună cu familia mea, de propriul nostru joc de artificii. Păi, doar sunt român, iar românii sunt foarte descurcăreţi! Aşadar, tot prin intermediul acestei postări, vă urez sărbători fericite şi multă sănătate, alături de cei dragi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu